مهدي فرجي گفت: مجموعه "دودکش" خالق شخصیتهای جدیدی است که باید مانند سریال "پایتخت " ادامه پیدا کند.

مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما با اشاره به نوع طنز مجموعه "دودکش" و هدف این کار در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "دودکش" مجموعه انتخابی ما برای ماه مبارک رمضان 92 است که طنز اجتماعی و کمدی پیرامون مسائل جامعه را در برمی گیرد.
وی افزود: تلاش شده که "دودکش" کاری مفرح و شاد باشد و از نیمه های قصه به دلیل همزمان بودن با ماه مبارک رمضان، فضای داستان هم به این سو کشیده می شود.
فرجی با اشاره به تبحر هنرمندان ما در ژانر کمدی تصریح کرد: معتقدم در این نوع کمدی ما توانسته ایم به توفیق و تبحر بیشتری دست یابیم.
مدیر شبکه یک سیما با اشاره به موفقیت سریال "پایتخت" گفت: "دودکش" با قصه ای نو و جدیدی همراه است و ما با توجه به داشتن مجموعه "پایتخت 1 و 2" تصمیم داریم شخصیتهای کمدی در "دودکش" خلق کنیم و آنها را مثل "نقی و ارسطو" ادامه دهیم.
وی تصریح کرد: "دودکش" مثل "پایتخت" موفق می شود و امیدوارم بتوانیم نظر عموم را در این راستا جلب کنیم.
فرجی با اشاره به این مطلب که سریالهای ما آینه ای از مشکلات است اظهار داشت: آثار طنز و جدی بیشتر برای اقشار متوسط جامعه ساخته می شود و به عقیده من، سریالهای سیما آینه ای از مشکلات ما است.
مدیر شبکه یک سیما خاطرنشان کرد: خلق یک اثر کمدی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نباید کار به سمت لودگی و مسخره بازی برود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار