یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اظهارات شعارگونه اسرائيل نشانه ضعف این رژیم جعلی برای بیرون آمدن از انزوای سیاسی در جهان است.

" مصطفي قوام " در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات بی اساس مقامات رژیم جعلی صهیونیستی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران گفت:  این فرافکني‌ها همواره از سوی رژيم جعلی صهيونيستي عليه ايران تکرار شده و اینگونه اظهارات هیچ پایه و اساسی ندارد.

وي ادامه داد: با توجه به پيشرفت‌هاي کشورمان در آلماتي 2، مقامات رژيم غاصب صهيونيستي سعی دارند با اينگونه اظهارات، مذاکرات را تحت‌الشعاع قرار دهند و با فرافکنی‌ها نظم منطقه را برهم زنند.

قوام با اشاره به بیانات " مقام معظم رهبری " مبنی بر حرام بودن ساخت بمب اتم افزود: ما معتقديم که بمب اتم نمي‌تواند مشکلات دنيا را حل کند چراکه اگر بمب اتم کارساز بود شوروي سابق مي‌توانست با داشتن کلاهک اتمي حفظ شده و هرگز فرو نمي‌پاشيد.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان با اشاره به اظهارات مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی مبني بر حمله به ایران خاطرنشان کرد: اين اظهارات شعارگونه نشانه ضعف این رژیم جعلی برای بیرون آمدن از انزوای سیاسی در جهان بوده و همانطور که " مقام معظم رهبری " فرمودند اگر رژیم جعلی صهیونیستی حرکتی کند ما آنها را با خاک يکسان مي‌کنيم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، اسرائیل ، حمله ، نابودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار