رئیس شورای راهبری انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم گفت: باید اعضای دولت را به شکلی انتخاب کنیم که بتوانیم برابر مردم از آن دفاع کنیم.

رئیس شورای راهبری انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم با بیان اینکه بایداعضای دولت را به شکلی انتخاب کنیم که بتوانیم برابر مردم از آن دفاع کنیم، گفت: قرار نیست ما به جای رئیس جمهور انتخاب کنیم.

محمدجواد ظریف روز شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ در نشست اعضای کمیته‌های مشورتی انتخاب دولت چهاردهم که با حضور آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب مردم در سالن اجلاس سران برگزار شد، افزود: ما انتخاب نمی‌کنیم و انتخاب با رئیس جمهور است.

وی ادامه داد: طبق قانون اساسی و بر مبنای عقل سالم، رئیس جمهوری است که باید این افراد را انتخاب کند و ما داریم در این مسیر انتخاب به رئیس جمهوری کمک می‌کنیم.

رئیس شورای راهبری انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم خاطرنشان کرد: لذا اینکه به یک نفر نمره ۲۰ و به دیگری نمره ۵۰ بدهیم یا رأی‌گیری کنیم و بگوییم یک نفر اول و دیگری پنجم است، هیچ کمکی به رئیس جمهور نمی‌کند.

وی افزود: سنجه‌هایی را طراحی کرده‌ایم و باید به آن سنجه‌ها امتیاز بدهیم؛ یعنی می‌خواهیم در این روند ارزیابی به رئیس جمهوری کمک کنیم.

ظریف تصریح کرد: شفافیت را راه انداخته‌ایم، اما در این روند شفاف نباید آبروی مردم هزینه شود، در واقع نباید حیثیت خانواده‌ها هزینه شود؛ در این روند می‌خواهیم به رئیس جمهوری کمک کنیم.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار