عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مسیر دولت سایه که آغاز شده است، قوی‌تر از گذشته دنبال خواهد شد.

سعید جلیلی در جمع اعضای ستاد انتخاباتی در شهر یاسوج، اظهار کرد: ما همواره تلاشمان این بود که به مسیر با صلابت و عزتمند کشور در هر برهه‌ای کمک کنیم و اگر جایی هم ایرادی و انحرافی می‌دیدیم سعی می‌شد که با همان رویکرد حل مساله اقدام کنیم. 

وی ادامه داد: تفاوتی هم نمی‌کند اینکه یک دولت رقیب ما یا دولت همراه جریان ما باشد، ما آن حرکت و مسیری را که آغاز کرده‌ایم بر انجام و استمرار آن با قدرت اصرار می‌ورزیم. 

جلیلی افزود: درست است که شخصی که رای آورده و پیروز انتخابات شده و هم اینک هم مسئولیت اجرایی با او و همراهان وی است، اما این به معنای شانه خالی کردن از زیر بارمسئولیت برای طرف رقیب که رای کمتری آورده نیست. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دولت سایه که برخی‌ها ایراد‌هایی هم از کارکرد و رویکرد آن گرفته‌اند و البته ما این را با قوت و جدیت بیشتر دنبال خواهیم کرد، در حقیقت یک گفتمان است و مسیری است که آغاز شده و البته قوی‌تر از گذشته دنبال خواهد شد. جالب است که کسانی که ادعای آزادی و اندیشه ورزی دارند و یا مدعی کثرت گرایی هستند ظرف این روز‌ها با غوغاسالاری به دنبال این هستند که بتوانند به این «دولت سایه» که ما مطرح کردیم ایراد بگیرند و ما را محکوم به دخالت در امور کنند. این در حالی است که رویکرد و گفتمان دولت سایه بر کمک و همراهی با دولت‌ها چه یک دولت رقیب و یا دولت همراه باشد، استوار بوده است و بار‌ها تاکید کردیم که دولت سایه یک دکان نیست بلکه یک گفتمان است.

جلیلی ادامه داد: یک جهان فرصت یک شعار زیبا نیست، بلکه واقعیتی تلخ ومغفول مانده است که سالیان متمادی نتواستیم از داشته ها، سرمایه‌ها و استعداد‌های درونی و نهفته کشورمان به نحو شایسته بهره ببریم. 

وی افزود: هر کدام از شهرها، روستاها، عشایر و استان‌های مختلف ما با ظرفیت‌های متنوع و استعداد‌های بومی خود بهترین و بالاترین ظرفیت و نقش آفرینی را در ساختن و ایجاد جهش کشور دارند و البته باید تاکید کرد که از این ظرفیت‌های مختلف ما در برهه‌هایی و مقاطعی بی بهره بودیم. 

جلیلی همچنین گفت: در هشت سال از دولت‌های یازدهم و دوازدهم ما بار‌ها برنامه می‌دادیم و هر جایی که مشکل و انحرافی در مسیر دیدیم تذکر می‌دادیم که این راه و مسیر اشتباه است والبته بار‌ها هم دولت را در حوزه‌های مختلف کمک می‌کردیم. ما ظرف سه سال گذشته و با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تا زمان حیات شهید رئیسی با کمترین چالش در زمینه پیاده کردن اهداف و برنامه‌های خودمان برای کمک به حل مسائل مردم و حمایت از دولت در راستای انجام بهتر امور و خدمات رسانی شایسته به مردم مواجه بودیم. 

این نامزد دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما در دولت شهید رئیسی هر جایی که احساس شد و ضرورت دیدیم ورود می‌کردیم و با رویکرد حل مسائل به کمک دولت می‌آمدیم و شهید رئیسی هم استقبال می‌کرد و بار‌ها نسبت به پیاده سازی و اجرای برنامه‌ها و پیشنهاد‌هایی که ما می‌دادیم تاکید می‌ورزید. 

جلیلی همچنین بیان کرد: نباید این تصور وجود داشته باشد که انتخابات تمام شد و مسیر ما هم متوقف شده است بلکه با تمام ظرفیت‌ها و توان خود باید دولت فعلی را همراهی و کمک کرد و این کشور و قطار پیشرفت آن باید با سرعت و شتاب بیشتری پیش رود. معتقد هستیم که همه چیز با انتخابات تمام نشده است و این راه و مسیری که شروع کرده‌ایم را با قدرت ادامه خواهیم داد و ما امیدواریم که هم دولت جدید و هم مردم از نتایج حرکت‌های «دولت سایه» نیز بهره لازم را خواهند برد.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۳۰ تير ۱۴۰۳
راه نجات ازمستاجری تخصیص 300مترزمین مسکونی درقالب دوپلاک 150متری.یکی رامیفروشیم ویکی رامیسازیم.اینطوری نیازی به منابع مالی دولتی نیست.بخش خصوصی واردمیشود.وکسی زیرقسط وام نمیماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۳۰ تير ۱۴۰۳
دولت سایه همون امر به معروف و نهی از منکر است.
باقوت و قدرت انجام بدید.
Iran (Islamic Republic of)
د
۱۰:۳۶ ۳۰ تير ۱۴۰۳
درود بر آقای دکتر جلیلی در هردو مرحله به شما رای دادم و آقای دکتر پزشکیان هم تا اکنون ثابت کرده که رئیس جمهور خوب و مفیدی برای کشور است خداوند هردو شما را حفظ کند و در راه خدمت به ملت و ایران سربلند پیروز نماید .انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۳۰ تير ۱۴۰۳
بسمه تعالی
این رویکرد یعنی اخلاص واقعی و فقط برای رضای خدا کار کردن است ، نه برای جلب توجه مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۳۰ تير ۱۴۰۳
یه سربه داروخانه های هلال احمر بزن ببین مردم چطوری دنبال دارومیگردن،بعدتشکرکن،خداایشاالله بدترین مریضیهارو به بستگان نزدیکشون دچارکنه تا ببینم بازم میگن تحریم نعمت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۳۰ تير ۱۴۰۳
تشکرمرد مومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۰ تير ۱۴۰۳
بابت لجاجت با روحانی وامضانکردن اف ای تی اف یا بابت قراردادکرسنت که صدها میلیارددلار به ‌کشورضررزد؟آهان بخاطر تحریم وتشدید وتحریم وبلوکه شدن پول نفت ایران یا سنگ اندازی درکاردولت روحانی بابت کدام کارش تشکردی؟
آخرین اخبار