دادگاه نظامي "اوفر" رژيم صهيونيستي روز گذشته در پي خودداري "سامر عيساوي" زنداني فلسطيني از دريافت مكمل هاي ويتاميني از زندانبانان رژيم صهيونيستي خواستار برگزاري فوري حلسه استماع وي شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، "جواد بولس" وكيل اين زنداني فلسطيني اظهار داشت كه عيساوي از روز پنجشنبه و در اعتراض به روند مذاكره با مقامات رژيم صهيونيستي از دريافت مكمل هاي ويتاميني خودداري ورزيده است.

وكيل وي همچنين خاطر نشان ساخته كه پيشرفتي در روند مذاكرات مقامات زندانبان رژيم صهيونيستي با عيساوي حاصل نشده است. "عيسي قراقع" وزير امور زندانيان تشكيلات خودگردان فلسطين نيز روز گذشته اقدامات "غير اخلاقي" و "اعمال فشار" بر العيساوي از سوي رژيم صهيونيستي براي درهم شكستن او را محكوم كرد. 

عيساوي مدتهاست كه در اعتراض به بازداشتش در زندان رژيم صهيونيستي در اعتصاب غذا بسر مي برد و ضربان قلبش بشدت كاهش يافته و در وضعيت وخيم جسماني به سر مي برد. وزن او نيز كم شده و اكنون به 45 كيلوگرم رسيده است. عيساوي 33 ساله در سال 2002 توسط صهيونيست ها بازداشت شده بود و در اكتبر سال بعد در جريان تبادل اسرا آزاد شد اما در جولاي همان سال بار ديگر دستگير شد. وي از زمان بازداشتش در اعتصاب غذا به سر مي برد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار