فرماندار تهران آخرين آمار مربوط به ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها را تشريح کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مستقر در فرمانداری تهران، "عیسی فرهادی" فرماندار شهرستان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح آمار ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها تا ساعت ۱۶ امروز پرداخت.

وی اظهار داشت: تا ساعت ۱۶ امروز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در مجموع از مرز هزار نفر گذشته است.

فرهادی با بیان اینکه تا ساعت ۱۶ امروز ثبت نام قطعی ۸۷۲ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای دوره چهارم انجام شده است، افزود: از این تعداد شش نفر روحانی، ۷۵۰ نفر مرد و ۱۲۲ نفر مؤنث هستند.

وی تصریح کرد: ۷۰۰ نفر از داوطلبان نیز متأهل و ۱۵۶ نفر از آنان نیز مجرد هستند.

فرماندار تهران به آمار سِنی داوطلبان اشاره کرد و ادامه داد: از ۲۵ تا ۴۰ سال ۴۶۳ نفر، از ۴۱ تا ۵۵ سال ۳۱۲ نفر، و از ۵۶ سال به بالا ۹۵ نفر داوطلب انتخابات شوراها شده‌اند.

وی تصریح کرد: از سن ۲۵ تا ۴۵ سال ۶۸ درصد و از ۴۶ تا ۶۰ سال ۲۷ درصد و از ۶۱ تا ۷۵ سال چهار درصد داوطلبان را به خود اختصاص داده‌اند.

فرماندار تهران در مورد مدرک تحصیلی داوطلبان نیز گفت: پنج نفر فوق دیپلم دارند و از طرح ایثارگران استفاده کرده‌اند، ۴۸۱ نفر لیسانس، ۲۹۴ نفر فوق لیسانس، ۸۵ نفر دکترا، یک نفر فوق دکترا، یک نفر حقوق خصوصی، یک نفر دانشجوی رشته کارشناسی ارشد و چهار نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

وی تصریح کرد: مدرک تحصیلی لیسانس بالاترین درصد یعنی ۵۵ درصد از میان ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده است.

فرماندار تهران با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها تا ساعت هشت شب یکشنبه(اول ارديبهشت ماه) ادامه خواهد داشت، افزود: به هیچ وجه این زمان تمدید نخواهد شد و از روز دوشنبه نیز بحث تشکیل هیئت‌های اجرایی، تأیید صلاحیت‌ها، زمان تبلیغات و رأی‌گیری را با قدرت ادامه می‌دهیم و مردم را در جریان انتخابات قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: ثبت نام ، شورا ، تهران ، فرهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار