مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتتاح نمایشگاه " ره توشه" خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 27 فرورودين ماه تا4 اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ "مجید صحاف" با اعلام این خبر هدف از برگزاری این نمایشگاه را اطلاع رسانی فعالیت ها و عملکرد وزارت ارشاد بیان کرد.
 به گفته صحاف این نمایشگاه زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا بخشی از فعالیت‌های وزارت ارشاد در دولت دهم در مجموعه‌های مختلف آن معرفی شود.
وی افزود: در این نمایشگاه همه مجموعه‌های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت‌های مختلف آن کارنامه خودشان را در وزارت ارشاد به صورت عددو رقم و به طور دقیق و شفاف ارائه می‌کنند.  
به گفته مدیر کل روابط عمومی وزارت ارشاد در این نمایشگاه کارهایی که از گذشته آغاز شده و در این دولت تقویت شده است به صورت آمار به مخاطبان عرضه خواهد شد. به عنوان مثال جشنواره فرهنگی هنری امام رضا که در حد یک دبیرخانه بود، اما اکنون به یک بنیاد تبدیل شده است.
مشاور وزیر و مدیرکل مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی عملکرد و دستاوردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 1500 متر مربع از فضای تالار وحدت و در قالب 22 بخش اصلی برپا خواهد شد و در حاشیه آن هم دو نشریه اختصاصی توزیع می‌شود.
صحاف اضافه کرد: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی هنری در قالب لوح فشرده به مردم عرضه خواهد شد.
نشست خبری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاف رسانه روز دوشنبه با حضور نمایندگان رسانه ها و جمعی از مسووالان وزارت ارشاد در سالن سینمایی این وزارتخانه برگزارشد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار