تصاویری جدید و توضیحاتی از فیلم ضد ایرانی "300: ظهور یک امپراطوری" منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر؛ امروز تصاویر جدیدی از فیلم ضد ایرانی"300: ظهور یک امپراطوری" به کارگردانی "نوام مورو"  منتشر شد. 


در یکی از این تصاویر "سالیوان استاپلتون" ایفاگر نقش "تمیستوسل"، کسی که ارتش یونان را هدایت می کند دیده می شود.  
داستان این قسمت متمرکز بر کارکتر "ارتمیس" با بازی " اوا گرین" می باشد . "ارتمیس" پس از پدرش فرمانده ی یکی از ساتراپ های کشور پهناور ایران (پارس) بوده است که آن کشور در اصلی یونانی بوده است اما تحت حاکمیت پارسیان قرار گرفته بوده است و بنابر گفته های بعضی تاریخدانان یونانی او در جنگی برضد یونان به پادشاه ان زمان ایران خشایار شاه بسیار کمک کرده است و یکی از فرماندهان ارتش دریایی پارسیان بوده است اما در این فیلم به گونه ای دیگر او نشان داده خواهد شد.


در کتاب های مصور و این فیلم از او به عنوان فرمانده ی کینه توز سپاهیان پارسیان نام برده شده است . "ارتمیس" دومین فرمانده ی قدرتمند ارتش پارسیان و هخامنشیان می باشد که بسیار به پادشاه قدرتمند آنها "خشایار شاه" با بازی " رورریگو سانتورو" کمک کرده است. همچنین دلیل و انگیزه ی بسیاری "ارتمیس"  برای شرکت در جنگ با یونان داشته است و کینه های بسیاری از آنان در خود نگه داشته است و وی در دوران کودکی خانواده اش را به دست خود به قتل رساند .
قرار است فیلم "300: ظهور یک امپراطوری"  در تاریخ ۲ آگوست اکران شود.






گفتنی است؛ " جورج کلونی" هم قصد داشت، فیلم آرگو را در سال 2001 بسازد و حتی دست بکار تحقیقات در این زمینه شد و حتی پیش تولید فیلم شروع شد. اما از آنجا که در هالیوود هر اثری قبل از جنبه های هنری باید توجیه اقتصادی داشته باشد، آن زمان ساخت این اثر مناسب تشخیص داده نشد.
پس از سالها تبلیغات ضد ایرانی در رسانه های خبری، که توجه مردم باختر را به مسئله ایران جلب کرد و ایران به عنوان بزرگترین دشمن غرب معرفی شد، ساخت فیلمهای ضد ایرانی در هالیوود رواج پیدا کرد.
اینجاست که باید با لحن قدیمیهای خودمان بگوییم: " این دوره نون تو ایرانه!"
برچسب ها: هالیود ، ایران ، فیلم ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
وقتی خودمون درمورد تاریخ خودمون فیلم نسازیم دیگران میسازن با تحریف فراوان!!!!!