در راستاي جنگ رواني تازه غرب عليه ايران و بدنبال کنگره آمريکا تلاش هايي را براي اعمال تحريم هاي شديدتر عليه ايران آغاز کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، کارشناسان تحريم ها و دستياران کنگره تلاش کردن تا مذاکرات اخير در الماتي قزاقستان را منفي جلوه داده و از آن بعنوان دستاويزي در جهت تداوم اقدامات خصمانه خود و اعمال تحريم هاي شديدتر بهره بگيرند.
                                                 

به طوري که حتي مارک کرک سناتور جمهوريخواه آمريکايي درحال آماده کردن بسته اي از به قول خود مجازات ها(!) عليه ايران است و اين بسته طي يک هفته آينده يا بيشتر آماده خواهد شد. 

رويس و اليوت انگل از اعضاي دموکرات کميته امور خارجي مجلس نمايندگان آمريکا ماه فوريه لايحه اي را درخصوص افزايش تحريم ها عليه ايران ارائه کردند. در اين لايحه فهرست شرکت هاي ايراني که در فهرست سياه آمريکا قرار دارند افزايش يافته و بر تلاش براي قطع دسترسي تهران به بازار يورو تاکيد شده بود .

کرک که از زمان ورود خود به سناي آمريکا در ماه ژانويه سال  2011 از حاميان اصلي تحريم ها عليه ايران بوده سرگرم تنظيم لايحه اي است که براساس آن مقامات بيشتري از ايران با ممنوعيت سفر و مسدود شدن دارايي ها روبرو خواهند شد. در اين لايحه همچنين به تحريم هاي بازرگاني و مالي عليه ايران نيز اشاره شده است . 


برچسب ها: کنگره ، آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار