عشاير يکي از روستاهاي استان ديرالزور سوريه با عناصر مسلح گروه موسوم به «جبهه النصره»- که در حال سرقت نفت اين استان بودند- درگير شدند که در نتيجه آن يکي از سرکرده هاي سعودي اين گروه به هلاکت رسيد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني الميادين ؛ پس از درگيري عشاير استان ديرالزور با عناصر مسلح وابسته به گروه موسوم به «جبهه النصره» فضاي متشنج بر اين منطقه حاکم است.به گزارش اين شبکه، عناصر جبهه النصره سعي  داشتند با استفاده از تانکرهاي حمل نفت از ميدان هاي نفتي منطقه نفت سرقت کنند که با واکنش عشاير منطقه مواجه شدند.

عناصر مسلح پيش از اين اقدام به آتش زدن لوله هاي انتقال نفت سوريه در اين استان مي کردند و در دو روز گذشته نيز براي سرقت نفت تلاش کردند که اين اقدام آنها به درگيري مسلحانه با عشاير منطقه منجر شد که در آن شماري کشته يا زخمي شدند.به گزارش اين شبکه، در درگيري بين عشاير  روستاي «المُسرَّب» در ديرالزور با عناصر مسلح جبهه النصره چهار تن از عناصر اين گروه از جمله يکي از سرکرده هاي آن به هلاکت رسيدند.

بر اساس اين گزارش، در اين درگيري يکي از سرکرده هاي جبهه النصره ملقب به «قَصوره» که تبعه کشور عربستان سعودي بود به هلاکت رسيد و عشاير اين روستا توانستند عناصر اين گروه مسلح را از روستا بيرون کنند.

                                    آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: سعودی ، سوریه ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار