ایستگاه عکاسی قاجاری یکی از برنامه هایی است که در نوروز امسال مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران قرار گرفته است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران، در این ایستگاه علاقه مندان با پوشش قاجاری به تهیه عکس های دوران قاجار می پردازند و با فرهنگ و لباس اقوام در آن دوره آشنا می شوند.
همچنین این مجموعه با تدارک برنامه های ویژه در قالب "جشنواره ملی صدای بهار" همچون کنسرت موسیقی، تاتر و خیمه شب بازی، شعبده، تقلید صدا، مسابقات فرهنگی، ارائه بسته های گردشگری و برپایی غرفه های صنایع دستی میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان نوروزی از این مجموعه است که این برنامه ها با استقبال چشمگیری از سوی هموطنانمان روبرو شده است.
مجموعه فرهنگي ـ تاريخي نياوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و اکنون محوطه کاخ شامل کاخ اختصاصی نياوران و موزه پارچه و لباس های سلطنتی، کاخ صاحبقرانيه، موزه حوضخانه، کوشک احمدشاهي، موزه جهان نما، کتابخانه اختصاصی، موزه خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران و باغ کتیبه ها است.
علاقه مندان جهت بازدید از مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران و شرکت در "جشنواره ملی صدای بهار" می توانند هر روز از ساعت 9 تا 19 به این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند./ص
برچسب ها: ایستگاه ، عکاسی ، قاجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار