استاندار اردبیل گفت: ضرورت دارد با دید کارشناسی ضعف‌ها و کاستی‌های برنامه اردبیل 94 را که در کمتر از 50 نسخه چاپ شده برطرف کرده و با همین محوریت توسعه استان را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به تدوین دو مجلد ارزشمند بر اساس برنامه پنجم و چشم انداز 1404 با هدف توسعه استان اردبیل، اظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها اردبیل 94 است که نقشه راه را برای ما در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها مشخص می‌کند که باید به چه سمتی حرکت کنیم و در کدام سر فصل به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی با اعلام اینکه در این برنامه منطبق بر برنامه پنج ساله کشور و به شکل برش استانی هدف‌گذاری‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... با اعداد و ارقام درست طراحی شده است، افزود: یک نسخه از این مجلد در اختیار مدیران اجرایی قرار گرفته که امیدواریم هرچه سریعتر با مطالعه آن نواقص احتمالی و افزودنی‌های ضروری را به ما اعلام کنند تا در این کتاب تغییرات لازم داده شود تا با برطرف کردن مشکلات چاپ مجدد و انبوه این کتاب را شاهد باشیم.

استاندار اردبیل گفت: ما مدعی نیستیم این برنامه و اعداد و ارقام ارائه شده جامع است بلکه در قالب دو همایش عمران شهری و روستایی با حضور بخشداران، فرمانداران، شهردار و شوراها آمار و ارقام و اطلاعات جمع‌آوری شده و به عنوان یک مجلد تدوین و طراحی شده است.

نیکزاد بیان داشت: اگر این مجموعه کم نقص ارائه شود قطعاً می‌تواند هدف‌گذاری توسعه شهری و روستایی را به دنبال داشته باشد و در سال 94 برای ما مشخص می‌کند که چقدر از برنامه جلو هستیم و یا عقب مانده‌ایم.

وی هدفگذاری‌ها را در این راستا منطقی و منطبق بر واقعیت‌ها توصیف کرد و افزود: بر اساس این سند معلوم و مشخص است که ما در کجا ایستاده‌ایم و قصد داریم به کجا حرکت کنیم که این اهداف را بیش از گذشته معلوم خواهد کرد/س 

برچسب ها: اردبیل ، پیگیر ، کاستیها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.