برنامه "عقاید اسلامی" از سیمای آذری شبکه سحر در جدیدترین برنامه خود به شبهات و سوالات موجود در رابطه با موضوع سبب خلقت ظالمان توسط خداوند پاسخ می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، برنامه " عقاید اسلامی" که از برنامه های هفتگی سیمای آذری است و از شهر مذهبی قم به صورت زنده تولید می¬شود به شبهات و سوالات موجود در حوزه¬ عقاید اسلامی مخاطبان آذری زبان پاسخ می¬دهد.
توفیق اسداف مجری – کارشناس برنامه در مورد محتوای "عقاید اسلامی" گفت:  از آنجا که مسائل مذهبی همیشه از مباحث و موضوعات مورد اقبال بینندگان شبکه سحر در جمهوری آذربایجان بوده و جزو نیازهای دائم مخاطبان برنامه-های تلویزیونی به شمار می رود، این برنامه با حضور کارشناسان مذهبی از حوزه و دانشگاه به سوالات مطرح شده پاسخ می¬دهد.
وی در باره موضوع این هفته برنامه "عقاید اسلامی" نیز افزود: سبب آفرینش و خلقت ظالمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سهرابی عضو پژوهشگاه اندیشه و معارف اسلامی در برنامه روز چهارشنبه 16 اسفند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مدت زمان این برنامه 30 دقیقه است و بینندگان و مخاطبان آذری زبان آن می توانند از طریق تلفن مستقیم برنامه با کارشناس حاضر در استودیو در ارتباط باشند. 
این برنامه چهارشنبه ها ساعت 18:30به وقت تهران از کانال یک شبکه سحر برای علاقمندان به روی آنتن می رود و پلاتوی مجری کارشناس،وله‌های تصویری و ... از دیگر  قسمت های تشکیل دهنده آن  است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار