آذری زبانان به تماشای "بارانداز" می نشینند

پخش دو فیلم تلویزیونی "بارانداز" (از سیمای آذری) و "نشانی" (از سیمای بوسنیایی) از جمله مهم ترین اتفاقاتی است که یکشنبه این هفته بینندگان سحر شاهد آن خواهند بود.

*"محمود پاک نیت" میهمان شبکه سحر

محمود پاک نیت، بازیگر مجموعه تلویزیونی پلیسی- معمایی "ساختمان 85" میهمان برنامه این هفته "ما و شما" سیمای کردی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، "محمود پاک نیت" که در این سریال در نقش قربانی، بازپرس ویژه قتل که فردی تیزبین، منضبط و جدی است به ایفای نقش پرداخته، از نخستین تجربه بازی خود در نقش یك بازپرس با بینندگان برنامه "ما و شما" سخن خواهد گفت.

"ما و شما" به تهیه کنندگی مصطفی سیفی، یکشنبه هر هفته ساعت 22:00 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه به طور زنده از سیمای کردی پخش می شود و پخش گزارش مردمی از اربیل عراق و گزارش پشت صحنه برنامه های سیمای کردی از دیگر آیتم های آن است.

*کشتی شبکه سحر در "بارانداز" پهلو می گیرد

"بارانداز" عنوان تله فیلمی است که دوبله آذری آن،یکشنبه ساعت 17:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه مخاطبان شبکه سحر در جمهوری آذربایجان را پای تلویزیون خواهد نشاند.

"بارانداز"به سرپرستی مهدی حسین زاده و مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی به زبان آذری دوبله شده است.

غلامرضا صفوی ترجمه متون این فیلم را بر عهده داشته است. ساناز اکبری صدابرداری و افکت و صادق صبور میکس این کار را انجام داده اند و صداپیشگانی همچون مهدی حسین زاده (نیازی)، لعیا نبیل پور (شیرین)، وحید آقاپور (امیرعلی کرامت)، محمدعلی نوروش (وحید)، سعید بحرالعلومی (سنایی)، شهباز دولت نژاد (جواد)، معصومه چابک، صفورا مناف زاده، یوسف نوعی و صداقت نجف وند در آن به گویندگی پرداخته اند.

فیلم تلویزیونی "بارانداز" به کارگردانی مهدی کرم پور و تهیه کنندگی محمد پیرهادی، محصول سیما فیلم است و مجید مظفری، امیریل ارجمند، سپیده علایی، کیانوش گرامی و فرزاد حسنی از جمله بازیگران آن هستند.

داستان این فیلم درباره زندگی کشتی گیری است که در ورزش به قهرمانی اکتفا کرده و منش پهلوانی را فراموش می کند…

* بینندگان سیمای بوسنی به دنبال "نشانی"

همچنین فيلم تلويزيوني "نشانی" یکشنبه ساعت 12:35 به وقت تهران به مدت 83 دقیقه از سیمای بوسنیایی شبکه سحر پخش می شود.

این فیلم تلویزیونی به سرپرستی رحمان رستم پور به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است و اصغر نیک سیریت ترجمه، سلما هاجرشیج ویراستاری و رسول موسوی اپراتوری زیرنویس آن را بر عهده داشته اند.

داستان فیلم تلویزیونی "نشانی" به كارگرداني داريوش رفيعي و تهيه كنندگي بيژن علي بابايي و سيد حسين رضوي درباره جوان معتادی به نام بهروز است كه به دليل بيكاري و اعتياد از سوي خانواده طرد مي شود. بهروز ناگزیر روز را در خیابان‌ها سپری می‌کند و ...

در میان بازیگران "نشانی" اسامی فاطمه طاهري، آرزو افشار و مالك سراج دیده می شود./ي2

برچسب ها: شبکه سحر ، فیلم ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.