مدیر ارکستر‌های مرکز شعر، موسیقی و سرود سازمان صداوسیما گفت: ما آمادگی داریم تیتراژ‌های الف و ویژه سازمان را بسازیم.

مهیار مهرآذر، مدیر ارکستر‌های مرکز شعر، موسیقی و سرود سازمان صداوسیما با حضور در استودیو شبکه خبر درباره اجرای عمومی موسیقی عنوان بندی مجموعه‌های تلویزیونی گفت: تمرینات ارکستر سمفونیک از فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است و قطعات مختلفی را آماده کرده‌ایم که در فصل پاییز پیش از دهه مبارک فجر اجرا می‌شود. یک بخشی از تمرین قطعات تمام شده و بخشی هم در حال انجام است.

وی درباره قطعاتی که اجرای عمومی می‌شود، گفت: «هزار دستان»، «کیف انگلیسی»، «امیرکبیر»، «ولایت عشق»، «بوعلی سینا»، «یوسف پیامبر»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «مختار» از جمله مجموعه‌های تلویزیونی است که تدارک دیده شده است.

وی گفت: اجرای عنوان بندی‌ها معلوم نیست که رایگان باشد،  احتمال اینکه بلیط فروشی باشد زیاد خواهد بود ولی تلاش بر این است که برای مخاطب پرداخت بلیط یا تهیه بلیط سخت نباشد ولی همه اینها به نظر رئیس سازمان صداوسیما برمی‌گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکانش هست که خود ارکستر سمفونیک برای مجموعه‌های تلویزیون دست به آهنگ‌سازی بزند، گفت: بله، این درخواستی است که ما در مرکز سیما فیلم و دیگر مراکزی که در سازمان که مسئولیت تهیه مجموعه‌های ارشد سازمان را دارند از همکاران خودمان داریم، ما آمادگی داریم در ارکستر سفونیک این کار را انجام بدهیم. سال‌های دور هم انجام شده بود و اگر دوستان ما آمادگی داشته باشند ما این کار را خواهیم کرد. سال ۹۲ ما این درخواست را از رئیس وقت سازمان آقای ضرغامی داشتیم و ایشان هم موافقت کرد و چند تیتراژ برای برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان ساخته شد که کار فوق العاده‌ای بود. ما آمادگی داریم برای تیتراژ‌های الف و ویژه سازمان کاملا به صورت رایگان و با بودجه مرکز موسیقی و سرود این کار را انجام بدهیم.

وی درباره برنامه‌های بعدی گفت: ما آمادگی داریم برای موضوعات مناسبتی آینده  همچون مراسم تنفیذ که در بیت مقام معظم رهبری برگزار و  سرود جمهوری اسلامی نواخته شد کنسرت برگزار کنیم. همچنین به صورت ویژه برای دهه فجر کنسرت نمایشی داریم که یا پیش از دهه فجر یا بعد از دهه فجر است و تدارک ویژه برای جشنواره موسیقی فجر نیز در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار