لیلا برخورداری در شبكه سحر از "مهین" می گوید

شبکه سحر ضمن میزبانی از لیلا برخورداری در برنامه این هفته "ما و شما"ی سیمای کردی، پخش فیلم تلویزیونی "بن بست یلدا" از سیمای آذری را نیز برای بینندگان غیر ایرانی خود تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، لیلا برخورداری در "ساختمان 85" به کارگردانی مهدی فخیم زاده، نقش مهین، زنی از طبقه متوسط که بسیاری اوقات كارهایی بر خلاف روال معمول انجام می‌دهد را ایفا کرده است.

برخورداری پیش از این نیز در سریال های "حس سوم" و "بی صدا فریاد کن" با مهدی فخیم زاده همکاری کرده است.

"ما و شما" به تهیه کنندگی مصطفی سیفی، یکشنبه هر هفته ساعت 22:00 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه به طور زنده از سیمای کردی پخش می شود و پخش گزارش مردمی از اربیل عراق و گزارش پشت صحنه برنامه های سیمای کردی از دیگر آیتم های آن است.

*بوسنیایی زبانان طعم "قند تلخ" را می چشند

بر اساس این گزارش، فيلم تلويزيوني "قند تلخ" یکشنبه ساعت 12:30 به وقت تهران به مدت 80 دقیقه از سیمای بوسنیایی پخش می شود.

این فیلم تلویزیونی به سرپرستی رحمان رستم پور به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است و حسین ظریف میرزاییان مترجم، سلما هاجرشیج ویراستار و رسول موسوی اپراتور زیرنویس این فیلم تلویزیونی بوده اند.

"قند تلخ" به کارگردانی محمد عرب و تهیه کنندگی اردشیر ایران نژاد، محصول شبکه 2 سیما است و يكتا ناصر، رضا توكلي، رامتين خداپناهي و محسن اشرافي به ایفای نقش در آن پرداخته اند.

این فیلم داستان نوجواني به نام پارسا را روايت مي کند که به دلیل ابتلا به ديابت، بايد هر روز انسولين تزريق کند. او عضو يک تيم کاراته نوجوانان است و قرار است به اردوي تدارکاتي در خارج از شهر برود که پدرش به دليل بيماري مايل به رفتن او نيست، اما مادرش اصرار دارد که او به زندگي عادي ادامه دهد...

*بینندگان سیمای آذری در "بن بست یلدا"

 همچنین فیلم تلویزیونی "بن بست یلدا"یکشنبه ساعت 17:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه از سیمای آذری شبکه سحر پخش می شود.

"بن بست یلدا" به سرپرستی مهدی حسین زاده و با ترجمه غلامرضا صفوی به زبان آذری دوبله شده است.

سعید بحرالعلومی ضمن گویندگی در این فیلم تلویزیونی، مدیریت دوبلاژ آن را نیز بر عهده داشته است. النور باغیش اف ویراستاری، ساناز اکبری صدابرداری و افکت و صادق صبور میکس این کار را بر عهده داشته اند.

ندا سام، ونوس محسن زاده، لعیا نبیل پور، لعیا نبیل پور، شهباز دولت نژاد، معصومه چابک، محمدعلی نوروش، یوسف نوعی، صداقت نجف وند و حامد منافی از جمله صداپیشگانی هستند که در دوبله آذری "بن بست یلدا" به گویندگی پرداخته اند.

فیلم تلویزیونی "بن بست یلدا" به کارگردانی عباس رنجبر و تهیه کنندگی مسعود نوری، محصول گروه کودک و نوجوان و مناسبت های مركز سیما فیلم است و داستان زن مسنی را به تصویر کشیده است که همسرش در جوانی از دنیا رفته و دارایی بسیاری از خود بر جای گذاشته است و اکنون فرزندانش قصد کلاهبرداری از او و تصاحب ماترک پدر را دارند. فرزندان این زن گمان می کنند که او مشاعرش را از دست داده و قصد دارند از این شرایط برای تصاحب اموال سوءاستفاده کنند در حالی که زن متوجه نیت آنها شده است و ...

آشا محرابی، ثریا قاسمی، جواد عزتی، آتش تقی پور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار