سبحاني‌فر در نطق ميان دستور:

حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن وظيفه مسئولين را سنگين‌تر كرد

نماينده مردم سبزوار در مجلس گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن مسئوليت ما را سنگين‌تر کرده لست، لذا بايد نسبت به مشکلات گراني، اشتغال و درآمد ناچيز روستاييان انديشيده و راه حل‌هاي اساسي پيدا کنيم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، رمضانعلی سبحانی‌فر، نماینده مردم سبزوار در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز مجلس، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی در طول سه دهه در معادلات منطقه‌ای تأثیرات شگرفی بر جهان گذاشته و موج بیداری اسلامی در سال‌های اخیر نتیجه مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران اسلامی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: پیروزی‌های انقلاب مدیون تلاشهاي امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و نقش امامان جمعه و روحانیت، مراجع و حوزه‌های علمیه است.

وی ادامه داد: ملت ایران در برابر فشارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی استكبار جهاني استقامت و پایداری کردند و نتیجه آن در روز 22 بهمن بر همگان آشکار گردید.

نماینده مردم سبزوار  افزود: در راهپيمايي 22 بهمن میلیون‌ها نفر به خیابان‌ها آمدند و ایستادگی بي‌نظير آن‌ها همه را به شگفتي آورد، هرچند عد‌ه‌ای در قم کوشیدند با حاشیه‌سازی به‌عنوان پیاده نظام دشمن عمل کنند و با حرمت‌شکني اين حرکت عظيم را تحت الشعاع قرار دهند، که اين امر را محکوم مي‌کنيم.

عضو کميسيون صنايع و معادن ادامه داد: حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن مسئوليت ما را سنگين‌تر کرد و ما بايد نسبت به مسائل گراني، اشتغال و درآمد ناچيز روستاييان بيانديشيم.

سبحاني‌فر با بيان اينكه امروز مردم کارشان را به خوبي انجام دادند، گفت: اکنون نوبت ماست تا در مباحث کلان اقتصادي و بودجه تکاليف خود را انجام دهيم و خاضعانه براي همه اين مشکلات راه‌هاي اساسي پيدا کنيم.

نماينده مردم سبزوار اظهار داشت: با تزريق چند ريالي به سفره فقرا و اقشار کم درآمد، کار ما تمام نمي‌شود، بلکه بايد طبق اصل 43 قانون اساسي و ضرورت تامين خوراک، پوشاک و مسکن در قبال اين تکليف به درستي انجام وظيفه کنيم.

وي با تاکيد بر فرمايشات رهبري در امر خودکفايي و استقلال اقتصادي گفت: ما بايد شعار امسال مبني بر حمايت از توليد ملي، کار و سرمايه ايراني را اساس کا رخود قرار داده و آنرا از شعار به شعور تبديل کنيم.

نماينده مردم سبزوار خطاب به دولت گفت: بسياري از مصوبات سفرهاي استاني انجام نشده و يا نيمه تمام رها شده است.

سبحاني‌فر ادامه داد: عدم تخصيص اعتبارات لازم براي تکميل اتصال راه آهن سبزوار به شبکه سراسري تهران_ مشهد باعث ناقص ماندن اين پروژه شده است.

وي در ادامه افزود:  بسياري از مصوبات از قبيل تصويب يک واحد دانشگاه در شهرستان خوشاب، ايجاد دانشکده دندانپزشکي، پرستاري و مامايي در شهرستان هاي اين استان و تامين نيروها و تجهيزات پزشکي خبري نيست.

عضو کميسيون صنايع و معادن افزود: بنابه جلسات مورخ 26/2/1391 هيئت وزيران و درخواست‌هاي مکرر ما مبني بر تاسيس شهرداري‌هاي اين منطقه، براساس قانون اقدامي صورت نگرفته و خواهشمنديم هرچه سريعتر نسبت به انجام اين امور اقدام کنيم.

وي در پايان خطاب به دولت و وزير نفت، اظهار داشت: نسبت به تامين اعتبارات به منظور گازرساني به روستاهاي اطراف شهرستان سبزوار و پرداخت هزينه‌هاي براي جبران خسارات وارده از سيل به روستاهاي اين منطقه، هرچه سريعتر اقدام نماييد.

انتهاي پيام/ س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار