کاظم جلالي در صحن علني:

حوادث 22 بهمن قم به صورت جدي پيگيري شود/اين جريان يک عقبه فکري و مالي دارد

رئيس فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت ولايت با بيان اين که مسببين اتفاق 22 بهمن قم داراي يک عقبه فکري و مالي است، گفت: تقاضا مي‌کنيم اين موضوع با حضور وزارت اطلاعات، وزارت کشور و کميسيون امنيت ملي مجلس به صورت جدي پيگيري شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، کاظم جلالي نماينده شاهرود و رئيس فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس نهم در جلسه علني امروز (سه شنبه 24 بهمن ماه) ضمن تقدير از حضور باشکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن گفت: مجلس نشان داد به دنبال شاد کردن دشمنان نيست.

وي در ادامه با محکوم کردن حوادث روز 22 بهمن قم تصريح کرد: تقاضا داريم جرياني که باعث اين اتفاق شد، مورد بررسي جدي قرار بگيرد و با حضور وزارت اطلاعات، وزارت کشور، و کميسيون امنيت ملي موضوع به صورت جدي مورد پيگيري قرار بگيرد.

جلالي در ادامه خاطر نشان کرد: جرياني که در قم باعث اين اتفاق شد، نشان داد که داراي يک عقبه فکري و مالي است و سايت‌هاي مختلف نيز راه افتاده و ارکان‌هاي نظام را مي‌کوبد.

وي با بيان اين که رهبر عظيم الشان فرمودند که حرمت سران قوا بايد حفظ شود، اظهار داشت: اين که نسبت به رئيس قوه مجريه جسارت مي‌کنند بايد به صورت جدي پيگيري شود.

رئيس فراکسيون رهروان و اصولگرايان مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: از اينکه نمايندگان با متانت با اين موضوع برخورد کردند، تشکر مي‌کنم و علي رغم که دل ما خون است سکوت مي‌کنيم و در زمين دشمن بازب  نمي‌کنيم تا بيش از اين دل رهبران را خون نکنيم.

در ادامه حجت‌الاسلام سيد محمد حسن ابوترابي‌فرد که رياست جلسه علني را بر عهده داشت در پاسخ به جلالي گفت: روز گذشته جلسه‌اي با رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس داشتيم و مقرر شد اين موضوع در دستور کار قرار بگيرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: صحن ، مجلس ، جلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار