استاندار قم با صدور بيانيه اي به مناسبت فرا رسيدن يوم الله 22 گفت: يوم الله بيست و دوم بهمن ماه سر آغاز طلوع نوراني روزي است که شب نکبت بار 2500 ساله سلطنت شاهنشاهي در کشور ايران را پايان داد.

به گزارش خبرگزاري سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي استانداري قم، به مناسبت فرا رسيدن يوم الله 22بهمن استاندار قم پيامي صادر كرد.


بسم الله الرحمن الرحيم
"و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين"
يوم الله بيست و دوم بهمن ماه سر آغاز طلوع نوراني روزي است که شب نکبت بار 2500 ساله سلطنت شاهنشاهي در کشور ايران را پايان داد و بانگ الله اکبر پرچم توحيد را برفراز سرزمين اسلامي ايران باهتزار در آورد تا بساط غارتگري بيگانگان و تحقير و ذلت ملت بزرگ ايران براي هميشه برچيده شود.
امروز پس از گذشت سه دهه از خيزش عظيم ملت ايران در مقابله با استکبار و احياي ارزش هاي اسلامي، در پناه آرمان الهي خميني کبير و درايت خردمندانه رهبر معظم انقلاب حضور مردم در صحنه هاي گوناگون، همچنان با صلابت و پارجاست.

موفقيت هاي خيره کننده در عرصه هاي مختلف سياسي، اقتصادي، علمي، فرهنگي و صنعتي انقلاب اسلامي را به قله هاي اقتدار و عزت و سربلندي رسانده است. در عرصه جهاني انقلاب اسلامي با درهم شکستن توطئه ها و ترفندها و هيبت قدرتهاي سلطه گر به سرمشق خيزش هاي ضد استکباري در سراسر عالم تبديل شده و امروز شاهديم که چگونه انقلاب اسلامي، مرزهاي جغرافيايي را در نورديده و ايده ها و آرمانهاي متعالي آن شعار و مطالبه همه محرومان و مظلومان جهان شده است.


در سي و سومين فجر پيروزي، بالندگي مبارزه و حماسه در کشورهاي جهان بيانگر اين پيام روشن است که استکبار جهاني بايد اين حقيقت غير قابل انکار را دريابد که امروز انقلاب اسلامي به ثمر نشسته و غريو استقلال و آزادي آن در سراسر جهان طنين انداز شده است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.