رئیس مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه در حال حاضر بیشترین فشار بر روی مردم مشکلات اقتصادی است، گفت: همه مسئولان بايد تلاش كنند تا مشكلات اقتصادي مردم رفع شود.

علی لاریجانی رئيس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره حضور گسترده مردم در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن و پيام آن براي دشمنان گفت: من از حضور هوشندانه و با بصيرت مردم ايران در راهپيمايي تشکر مي‌کنم، براساس اطلاعات به‌دست آمده حضور مردم در تمامي شهرها چشمگير بوده و در شهر مقدس قم هم جميع مردم حضور يافتند.

وي افزود: مردم قم از ابتداي انقلاب در صحنه‌هاي گوناگون نقش پيشروي ايفا کردند و در تمامي عرصه‌هاي انقلاب حضوري پرشور و گسترده داشتند.

لاريجاني همچنين در پاسخ به سوالي درخصوص تأثیر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر تحقق اهداف انقلاب اسلامي، گفت: وجه نخست حضور مردم در راهپیمایی اعلام قدردانی و پاسداشت دستاوردهای انقلاب است و از آنجا که انقلاب ما مردمی است هر چه حضور مردم بیشتر باشد اثرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

وي در ادامه به وجه دوم حضور مردم در صحنه اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از کشورهای جهان به حرکت مردم ايران و حضور آنها در راهپیمایی نگاه می‌کنند و می‌بینند که آیا حضور مردم نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده است یا کمتر؟

رئيس قوه مقننه با بیان اینکه دشمنان ما حضور مردم در صحنه را معیاری برای افزایش یا کاهش شیطنت‌هایشان قرار می‌دهند، تصریح کرد: هر قدر مردم بیشتر در صحنه حاضر باشند، آنها می‌فهمند که باید از شیطنت‌های خود دست بردارند.

لاريجاني همچنين اظهار داشت:  حضور مردم در عرصه‌هاي گوناگون به این معناست که فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد تأیید مردم است، مسئولان نیز باید پیام حضور مردم در راهپیمایی را به عنوان همبستگی ملت با رهبری درک کرده و همّتشان باید صرف حل مشکلات معیشتی مردم شود.

وي در پايان خاطرنشان كرد: بیشترین فشاری که روی مردم است، فشار مشکلات اقتصادی است و همه باید تلاش کنیم تا مشکلات معیشتی مردم حل شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، لاریجانی ، معیشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار