رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، نظام ضد دینی و ضد اسلامی پهلوی را از میان برد، افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی شکست مستکبران، منحرفان و لیبرال‌هاست.

به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی در جمع راهپیمایان شهر مقدس قم پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پاسخی به یاوه گویان و کج اندیشان خواند و گفت: انقلاب اسلامی ایران مصداق پیروزی حق علیه باطل است.

وي با بیان اینکه مردم قم همیشه پشتیبانی از ولایت و انقلاب را ثابت کرده‌اند، افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی شکست مستکبران، منحرفین و لیبرال‌هاست.

رئيس قوه مقننه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، نظام ضد دینی و ضد اسلامی را از میان برد، خاطرنشان كرد: ایران با راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) زلزله‌ای سیاسی را برای جهان اسلام به اثبات رساند.

لاریجانی ادامه داد: این انقلاب به پشتوانه روحانیت توانست تحلیل‌گران غربی و مستکبران جهانی را شگفت زده کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ۲۲ بهمن ثابت کرد که مردم در بیعت خود با رهبری و ولایت ثابت قدم هستند و توطئه‌ها و سخنان منحرفان نمی‌تواند مانع از حرکت این ملت به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار