امام جمعه شاهین‌دژ گفت: حضور مردم در راهپیمایی" 22 بهمن 1359 "نشان از ارادت مردم ایران اسلامی به ولایت است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام نقی باقری صبح امروز در مراسم یادواره شهدای شهر محمودآباد که با حضور امام جمعه، معاون فرماندار شاهین‌دژ، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیان، خانواده معظم شهدا برگزار شد، ‌اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا فرصت مناسبی است تا یاد و خاطره شهدا برای مردم زنده شود.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تصریح کرد: نام و یاد شهدا سبب می‌شود تا ما در مسیری که برای اعتلای ایران اسلامی طی می‌کنیم ثابت قدم باشیم.

باقری با بیان اینکه شهدا پشتوانه حمایتی ملت ایران هستند، افزود: امروزه در سایه خون شهدا است که توانسته‌ایم به موفقیت‌های بی‌شماری نایل شویم.

وی با تاکید بر تجلیل از خانواده شهدا گفت: شهدا با نثار جان خود آرامش مردم ایران را سبب شده‌اند و لازم است از یادگار شهدا نیز در مناسبت‌های مختلف تجلیل شود.

باقری با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: خون شهدا سبب شده تا امروزه ایران اسلامی در سایه خون شهدا روزبه‌روز پیشرفت کند.

وی خواستار زنده نگه داشتن یاد شهدا شد و افزود: باید قدم‌های خود را در جا پای شهدا بگذاریم تا راهی که آن‌ها برای پیشرفت ایران طی می‌کردند را به خوبی ادامه دهیم.

باقری با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی" 22 بهمن ماه 1359 "، تصریح کرد: این حضور نشان از ارادت مردم ایران اسلامی به ولایت است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.