ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تأکيد کرد: بی تردید خلق حماسه شکوهمند 22 بهمن ماه 91 جلوه‌ای از لطف بی‌پایان خداوند و ظهور ایمان، استقامت، و زیبایی اراده ملت برگزیده ايران بود.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به ملت ایران از حضور حماسی، پرشور و اعجاب آور آنان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن ماه قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی! 
حضور حماسی، پرشور و شگفت‌انگیز شما مردم بصیر، هوشمند، شجاع و موقع شناس در جشن 35 سالگی انقلاب بار دیگر ملت‌های آزاده در اقصی نقاط جهان را به شعف آورد و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را مات و مبهوت ساخت.

بی تردید خلق حماسه شکوهمند 22 بهمن ماه 91 جلوه‌ای از لطف بی‌پایان خداوند و ظهور ایمان، استقامت، و زیبایی اراده شما ملت برگزیده بود و بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی و عزم ایرانیان غیور در پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام‌(ره) و شهدای گرانقدر و پیوند از هم ناگسستنی آنان با "ولایت فقیه" و رهبری معظم انقلاب را به دنیا اثبات کرد.

این رویداد سترگ نشان داد توطئه‌ها و سناریوهای زنجیره‌ای نظام سلطه، از جمله اعمال تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه، که با هدف فلج کردن انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و به تسلیم کشاندن ملت ایران طراحی و مهندسی شده است نه تنها اثری نداشته بلکه ملت و نظام را در ادامه خط مقاومت و استکبار ستیزی و پای فشاری بر آرمان‌ها و حقوق مسلم خود مصمم‌تر، عازم‌تر، پویا‌تر، سرزنده‌تر و نیرومند‌تر از گذشته ساخته است.

آفرین! بر شما ملتی که در گذرگاه تاریخی حساس و سرنوشت‌ساز کنونی با حضور توفنده و کوبنده خود تبلیغات مسموم و هجوم پردامنه‌ی رسانه‌های خبیث استکباری و صهیونیستی را خنثی و امید دشمن را به يأس مبدل ساختید.

مرحبا! به امتی که با لبیک به رهبر و مقتدای حکیم و دور اندیش خویش امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) جای جای جغرافیای کشور را صحنه‌ نمایش اراده‌ی آهنین خود قرار داد و پرچم وحدت، یکپارچگی و همبستگی ملی را بر افراشت.

در این لحظات شورانگیز و شعورآفرین با تأسی به رهبر معظم انقلاب اسلامی سر به آستان قدس خداوندی می‌ساییم و با سجده‌ی شکر بر حضور با شکوه ومعنادار ملت ایران درود می‌فرستیم.

در پایان رجاء واثق داریم به برکت حماسه‌های معجزگون "حضور" و پیوند مستحکم و همیشه جاری بین "امام" و "امت"، روند تبدیل آرمان‌ها به دستاوردها استمرار و کارایی نظام بیش از پیش ارتقاء یافته و آوازه‌ ایران عزیز همچنان بر فراز قله‌های بلند پیشرفت و اقتدار جهان خواهد درخشید و به فضل الهی، هر مانعی را از سر راه برخواهد داشت.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار