بندرعباس/

پیوند ملت با رهبری گسستنی نیست/ پیگیری مصوبات استانی در هرمزگان

وزیر کشور با اشاره به حضور پر شکوه مردم در روز 22 بهمن گفت: حضور همیشگی مردم در صحنه نشان از پیوند ناگسستنی ملت با رهبری دارد.

 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران، مصطفی محمد نجار صبح سه شنبه در فرودگاه بندرعباس در جمع خبرنگاران بیان داشت: ملت ایران نشان داده اند در تمامی صحنه های انقلاب در پیروی از خط امام راحل و رهبری حضوری مثال زدنی دارند.

وی عنوان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی ها و تفکرات خام دشمنان و استکبار داشت.

وزیر کشور در ادامه در تشریح سفر یک روز به بندرعباس گفت: در این سفر همایش منطقه ای مشترک مقابله ستاد مواد مخدر با حضور استانداران جنوب کشور برگزار خواهد شد و راههای مقابله و پیشگیری از این تهدید خانه مان سوز را بررسی خواهیم کرد.

نجار اظهارداشت: از زمان انسداد مرزهای شرقی تهدیدات قاچاق مواد مخدر به دریا منتقل شده از این رو در این نشست موارد تشدید و برخورد با سوداگران مرگ بررسی و مصوباتی اعلام خواهد شد.

وی بازدید هوایی از نوار ساحلی بندرعباس، افتتاح بلوار 45 متری شهیدرجایی، بازدید از پروژهای شهری، بررسی مصوبات استانی رئیس جمهور در هرمزگان و راههای مقابله با قاچاق کالا و سوخت را از دیگر برنامه های سفر یک روزه عنوان کرد.
/ک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.