بندر عباس /

شهدا بزرگ‌ترین قهرمانان عصر حاضر هستند/ نقش شهدا در جنگ‌های نامنظم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهدا بزرگ‌ترین قهرمانان عصر حاضر هستند.

 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،مهدی چمران عصر دوشنبه در یادواره شهدای جنگ‌های نامنظم دشتستان اظهار داشت: دشمنان تلاش داشتند تا با ایجاد نارضایتی در بین مردم از حضور آنها در صحنه بکاهند که حضور گسترده و پرشور ملت ایران در راهپیمائی 22 بهمن پاسخ محکمی به این تلاش‌ها بود.

وی به ترس استکبار از اسلام‌خواهی و ولایت‌مداری ملت ایران اشاره کرد و بیان داشت: انرژی هسته‌ای و ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی تنها بهانه‌ای برای غرب و آمریکا است و آنها از اسلام‌خواهی مردم ترس دارند.

چمران با اشاره به مخالفت استکبار با نوع رهبری و شخص امام و فرد رهبری، تصریح کرد: آنها نمی‌توانند تحمل کنند که شخصی به عنوان مرجع تقلید با همراهی ملت انقلاب کرده و رهبری کشور را بر عهده بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به پیشرفت‌های بسیار خوب کشورمان در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: بدون کمک گرفتن از بیگانگان و با تکیه بر دانش و توان متخصصان داخلی به دستاوردهای بسیار مهمی دست یافته‌ایم و تحریم‌ها و فشارها را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی به حمایت‌های کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا از عراق و رژیم صدام برای جنگ با ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: با کمترین امکاناتی که در اختیار داشتیم و با تکیه بر قدرت ایمان رزمندگان در مقابل این تجهیزات ایستادگی کردیم که همه از الطاف خدا بوده است.

چمران در ادامه سخنان خود، رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و عبور کشور از بحران‌های پیش روی کشور را با رهبران انقلاب دیگر کشورها متفاوت دانست و افزود: رهبری انقلاب اسلامی ایران  یک شخصیت بی‌نظیر تاریخی در فقاهت، اجتهاد سیاست، شجاعت و همبستگی با پیروانش بود.

زندگینامه‌ شهدا بهترین فیلم‌ قهرمانانه برای جوانان و مردم است

وی به نقش بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در عبور کشور از تنگناهای مختلف تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری با اقتدار در برهه‌های مختلف توانسته است کشور را رهبری کند و کشتی انقلاب را از طوفان های مختلف با موفقیت عبور داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به نقش مهم مردم در عبور از این طوفان‌ها اشاره کرد و افزود: پیروزی انقلاب با وجود این مردم و حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها و تبعیت آنها از رهبری محقق شد و در عرصه‌های مختلف نقشی بسیار مهم داشته‌اند.

وی رمز پیروزی انقلاب را اتحاد و یکپارچگی عنوان کرد و اذعان داشت: رهبری عامل بسیار مهم وحدت بین ملت ایران اسلامی و همین اتحاد و همدلی باعث پیشرفت و ماندگاری این انقلاب است.

چمران رزمندگان بوشهری را از جمله شجاع‌ترین رزمندگان به‌ویژه در جنگ های نامنظم دانست و گفت: رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا نقش بسیار مهمی در موفقیت‌های جنگ‌های نامنظم داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران زندگینامه‌های شهدا را بهترین فیلم‌های قهرمانانه برای جوانان و مردم دانست و افزود: شهدا بزرگ ترین قهرمانان عصر حاضرند که باید به خوبی زندگی‌نامه آنها مورد توجه قرار بگیرد.

سردار علی‌پور از فرماندهان تخریب جبهه‌های جنوب و حاج ماشاءالله کازرونی از مبارزان انقلابی و رزمندگان دشتستانی در این آئین بخش‌هایی از خاطرات خود و حضورشان در کنار شهید چمران و سایر شهدای جنگ‌های نامنظم را بیان کردند.
 

برچسب ها: رهبری ، تاریخ ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.