نماينده دموکرات مجلس نمايندگان آمريکا از ايالت مريلند در گفتگو با ان بي سي اقتصاد آمريکا را شکننده توصيف کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌ اليجا کامينگز درباره اقتصاد آمريکا گفت به نظر من اقتصاد آمريکا شکننده است اما قطعا در مسير صحيح حرکت مي کند. البته ما بايد درباره کاري که مي خواهيم در رابطه با اقتصاد در کنگره انجام دهيم بسيار محتاط باشيم. بسياري از مشکلات مربوط به توليد ناخالص داخلي در نتيجه اين است که هم مردم و هم بازار  احساس مي کنند که نوعي بلاتکليفي و بي ثباتي وجود دارد. ما بايد در کنگره تصميمات منطقي بگيريم. ما نبايد کاري کنيم که رشد اقتصاد شکننده آمريکا متوقف شود. اين نماينده دموکرات افزود هم اکنون بازار مسکن رونق گرفته است اما مشکلي که وجود دارد در رابطه با مصادره خانه هاي مردم است که به بالاترين ميزان خود رسيده است.

بسياري از مردم خانه خود را از دست داده اند و من اميدوارم که دولت و کنگره بيشتر روي اين مسئله تمرکز کنند. در کل ما بايد در نظر بگيريم که ميليونها آمريکايي خانه خود را از دست داده اند يا در آستانه بي خانمان شدن هستند. هم اکنون که ميزان بهره وام بانکي پايين است ما بايد راهي جلوي پاي آنها بگذاريم تا بتوانند دوباره خانه خود را باز پس بگيرند يا خانه دار شوند. اميدوارم که رئيس جمهور در دور دوم رياست جمهوري خود به اين مسئله با جديت توجه کند. 

اين نماينده دموکرات درباره کاهش خودکار بودجه برنامه هاي رفاهي و تامين اجتماعي و افزايش مالياتها گفت من اميدوارم چنين اتفاقي نيفتد. ما شاهديم که برخي از گروههاي راستگراي افراطي از جمله گروه تي پارتي در اين خصوص  هشدار داده اند که اين اتفاق ممکن است بيفتد.

اليجا کامينگز درباره چاک هيگل نامزد پست وزير دفاع آمريکا گفت به نظر من با همه فشارهايي که از طرف کميته ويژه سنا روي هيگل است، او در نهايت تاييد خواهد شد و او کار خود را به خوبي انجام خواهد داد. بعلاوه باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا بايد افرادي داشته باشد که بتواند از طريق آنها سياستهاي خارجي خود را اجرا کند.


                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: آمریکا ، اقتصاد ، دموکرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار