سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: در بلاش هستیم تا مشکل قرنطینه بین المللی حل کنیم تا سوارکاران در مسابقات دنیا با کسب شخصی حضور پیدا کنند.

محمود حیدری  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه به خاطر مشکل قرنطینه نمی توانیم در مسابقات رسمی دنیا حضور پیدا کنیم برای همین سعی می کنیم این معضل هرچه سریعتر حل شود و ورزشکاران خود را بر عرصه های بین المللی اعزام کنیم.

سرپرست فدراسیون سوارکاری تصریح کرد: به منظور تسریع این مشکل دو هفته پیش قاضی یحیی اهل لبنان و نماینده بهداشت جهانی به ایران آمدند و از کیش بازدید کردند و نتیجه ای که از این سفر حاصل شد این بود که اطلاعات و تغییرات برای حل این مشکل به روز رسانی شود و این مکاتبات با دامپزشکی کشورمان ادامه یابد و امیدوارم با این کار هرچه زودتر مشکل قرنطینه حل شود.

حیدری گفت: هم اکنون مساله قرنطینه کشور های همسایه تا حدودی حل شده است و ما می توانیم در این رقاتبها شرکت کنیم به عنوان مثال به مسابقات پرشی با اسب لیگ باکو اشاره کرد که خوشبختانه در سال جاری توانسته تعدادی از سوارکاران ایرانی را به آن اعزام کنیم و نتایج خوبی حاصل شد برای سال آینده نیز در حال برنامه ریزی هستیم تا علاوه بر پرشی در کورس نیز شرکت کنیم و سوار کاران کشورمان را محک بزنیم.

وی عنوان کرد در لیگ قفقاز ایران آذربایجان، ارمنستان عضو هستند و دیگر کشورما نیز شرکت می کنند و سوار کار اعزام می کنند.

حیدری اضافه کرد: یکی دیگر از دغدغه های ما تشکیل تیم ملی بزرگسالان است برای این کار هم در حال برنامه ریزی هستیم و سعی می کنیم هرچه زودتر تیم ملی نیز تشکیل شود و اردو های خود را آغاز نماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد سوارکاری کشورمان از پتانسیل و قابلیت بالایی برخوردار است و باید موانع و مشکلات بین الملل آن ار بین رود و آرزوی قلبی ما این است که روزی از بهترین های دنیا باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار