منچسترسیتی در حساس‌ترین بازی هفته اول لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ - ۰ مقابل چلسی پیروز شد.

فصل جدید لیگ برتر فوتبال انگلیس برای انزو مارسکا و تیمش چلسی سخت آغاز شد و آنها در اولین گام در ورزشگاه استمفوردبریج لندن میزبان مدافع عنوان قهرمانی یعنی منچسترسیتی بودند که با دو گل شکست خوردند.

ارلینگ هالند، ستاره نروژی در دقیقه ۱۸، ارسال جرمی ‏دوکو که بین راه توسط برناردو سیلوا لمس شده بود را دریافت کرد و ‏به عمق خط دفاعی چلسی زد. آخرین مدافعی که سعی داشت مانع ‏گلزنی هالند شود کوکوریا بود، ولی این مدافع اسپانیایی که در جشن قهرمانی تیم ملی کشورش در یورو برای هالند کری خوانده بود، مقابل غول نروژی راه به جایی ‏نبرد و ارلینگ هالند اولین گل بازی را وارد دروازه تیم کوکوریا کرد.

به این ترتیب کوکوریا که هنگام جشن قهرمانی یورو به هالند هشدار داده بود که با وجود او در لیگ برتر باید بترسد، فقط ۱۸ دقیقه در فصل جدید لیگ جزیره مقابل ستاره تیم ملی نروژ که البته همراه کشورش در یورو هم غایب بود، دوام آورد.

در ادامه درحالی که شاگردان گواردیولا فشار بی‌امانی روی دروازه رابرت سانچز آورده بودند و با حملات پیاپی به دنبال زدن گل دوم بودند، چلسی در دقیقه ۴۵ موفق به باز کردن دروازه ادرسون مورائس شد، اما این گل توسط کمک داور به درستی آفساید اعلام شد.

بازیکنان چلسی در نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به سیتیزن‌ها داشتند. آنها از همان ابتدا فشار خود را اعمال کردند و مارسکا با تعویض‌های خود این فشار را حفظ کرد. در چند صحنه بار دیگر غفلت جکسون به کمک گواردیولا آمد تا آنها از دریافت گل مساوی فرار کنند. در دقیقه ۸۴ متئو کواچیچ از پشت محوطه دروازه تیم سابقش را باز کرد تا بازی دو بر صفر شود.

به این ترتیب سرمربی ۴۴ ساله ایتالیایی کارش را با باخت روی نیمکت آبی‌های لندن آغاز کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار