تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران پس از سفری ۱۸ ساعته به صوفیه محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان رسید.

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران که جهت شرکت در رقابت‌های والیبال جهانی این رده سنی عازم صوفیه بلغارستان شده است پس از سفری ۱۸ ساعته به این کشور رسید و در هتل موسکا صوفیه مستقر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی زیر ۱۷ سال پسر ایران برای سفر به بلغارستان ابتدا راهی قطر شد و پس از توقفی ۱۱ ساعته که با تمهیدات در نظر گرفته توسط فدراسیون والیبال در یکی از هتل‌های ۵ ستاره دوحه مستقر شده بود صبح امروز با پروازی ۵ ساعته به صوفیه بلغارستان رسید.

شنتیا به‌نژاد، امیررضا مشهدبان، سید مهدی حسینی، سینا حضرتی، طا‌ها محسنی، آرمین آسیایی، امیرحسین نقوی، محمدرئوف خوشحال، کامیاب عبدالهی، امیرعلی فرج‌پور، مسعود ایمری و آرش قهرمانی ۱۲ بازیکن تیم ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

علیرضا استعدادی (سرپرست)، آرش صادقیانی (سرمربی)، حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی و حسام الدین نائیجی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در این مسابقات هستند.

گفتنی است؛ تیم ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های مصر، تونس و لیبی همگروه است و در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به ترتیب به مصاف لیبی، تونس و مصر می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار