منچسترسیتی با پیروزی مقابل منچستریونایتد در ضربات پنالتی فاتح سوپرجام فوتبال انگلیس شد.

دیدار سوپرجام فوتبال انگلیس موسوم به کامیونیتی شیلید از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه ویمبلی لندن بین دو تیم شهر منچستر برگزار شد که پس از تساوی یک بر یک در پایان ۹۰ دقیقه، ضربات پنالتی تکلیف قهرمان را مشخص کرد.

در نیمه نخست دو تیم یک بازی کسل کننده و بدون موقعیت را به نمایش گذاشتند، اما در نیمه دوم بازی بهتر و در نهایت در دقیقه ۸۲ قفل دروازه‌ها باز شد. در یک ضد حمله برای شیاطین سرخ، فرناندز توپ را برای گارناچو به سمت راست برد. این وینگر آرژانتینی پس از دریافت توپ، درون محوطه جریمه حریف در عرض حرکت کرد و با شوت پای چپ زمینی خود، دروازه سیتی را باز کرد.

در حالی که شیاطین سرخ خودشان را برای قهرمان آماده می‌کردند، شاگردان پپ در دقیقه ۸۹ گل تساوی را زدند تا کار به پنالتی کشیده شود. پس از آن که ساویو توپ را در سمت راست به باب رساند، او تا کناره خط عرضی زمین پیشروی کرد و سپس ارسال بلندی انجام داد که در دهانه دروازه با ضربه سر سیلوا، به گل تساوی‌بخش مسابقه تبدیل شد.  

در ضربات پنالتی، برناردو سیلوا اولین پنالتی سیتی را از دست داد و باز هم منچستریونایتد مثل جریان بازی در یک قدمی پیروزی بود، اما جیدون سانچو پنالتی چهارم یونایتد را از دست داد تا همه چیز مساوی شود. دو تیم تا ضربه پنالتی هشتم مساوی پیش می‌رفتند، اما جانی اوانز این پنالتی را برای شیاطین سرخ از دست داد و آکانجی با گل کردن پنالتی اش، سیتی را پیروز این دیدار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار