اعتراضات بین المللی به حمله خشونت امیز نظامیان صهیونیستی با فلسطینیان مقامات اسرائیلی را به بازنگری در "قانون برخورد" کرد.

به گزارشسرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران   به نقل از خبرگزار فلسطینی "معا"، مقامات رژیم صهیونیستی مجبور به بازبینی در سیاست برخورد با فلسطینی‌ها شدند.

روز چهارشنبه مراسم تدفین دو نوجوان فلسطینی با اعتراض صدها جوان فلسطینی‌ و حمله آنها به یکی از ایستگاه‌های بازرسی رژیم صهیونیستی در بیت لحم همراه بود و شهادت این دوفلسطینی اعتراضات بین المللی را نیز به همراه داشت.

در واکنش به این اعتراضات سربازان رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک گازهای اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی کردند که در نهایت 3 نفر به شدت مجروح شدند.

شدت خشونت در برخورد نظامیان اسرائیلی با فلسطینی‌ها به حدی بالا است که سرتیپ "هاگای موردخای"، فرمانده عملیات نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری سریعا خواستار بازبینی در قوانین برخورد سربازان این رژیم با فلسطینیان شد.

عصر روز گذشته نظامیان اسرائیلی در نزدیکی اردوگاه العروب، یک جوان 22 ساله فلسطینی دیگر را از ناحیه صورت مورد هدف گلوله قرار داده بودند.

جوان 15 ساله دیگری نیز چهارشنبه گذشته در بیت‌لحم مورد اصابت گلوله سربازان اسرائیلی قرار گرفت و روز جمعه جان خود را از دست داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار