محمد رویانیان از سال 86 با حکم محمود احمدی نژاد، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور شد اما نزدیک به 2 سال است که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز می باشد، در زیر سرگذشت کاری وی را می خوانیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا رویانیان از سال 1386 با حکم محمود احمدی نژاد، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور شد، اما در 29 شهریور ماه 1390 با حکم محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد. با وجود اینکه دو شغله بودن مسؤلان غیر قانونی اعلام شده است اما رویانیان از سال گذشته تا کنون به طور همزمان ریاست ستاد سوخت و مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفته است.
از جمله عملکرد های مثبت رویانیان در باشگاه پرسپولیس بازگردانی برند پرسپولیس، تشکیل کمیته بانوان، تشکیل کمیته وزنه برداری، تشکیل تیم دو و میدانی، راه اندازی نمایندگی های باشگاه پرسپولیس، تفاهم نامه با باشگاه فوتبال ترافیک برزیل، راه اندازی دانشگاه پرسپولیس، تفاهم نامه با باشگاه فوتبال آث میلان و تجهیز ورزشگاه شهید درفشی فر بوده است.

در فصل گذشته که کار پرسپولیس با استیلی به خصوص پس از باخت مقابل استقلال در دربی پایان یافت، محسن عاشوری به صورت موقت هدایت سرخپوشان را بر عهده گرفت.

سپس دنیزلی در نیم فصل دوم لیگ گذشته به تیم پرسپولیس پیوست ولی اختلاف وی با برخی مهره های بزرگ تیم و البته ادامه روند ناکامی ها باعث شد تا وی نیز با بهانه هایی از جمله مشکلات شخصی و خانوادگی پرونده همکاری اش در پرسپولیس را ببندد.
پس از رفتن دنیزلی، رویانیان گزینه های خارجی را در اولویت گذاشت و در ابتدا مذاکراتی با متسو انجام داد که البته به توافق نرسید. پس از متسو گزینه خارجی مطرح دیگر ژوزه پرتغالی بود. رویانیان پس از توافق با ژوزه او را بر نیمکت پرسپولیس نشاند که البته تیم پرسپولیس که با رتبه دوازدهم به ژوزه سپرده شد با همین رتبه نیز از وی پس گرفته شد تا یحیی گل محمدی به صورت موقت و سپس دائم هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.
البته تا به این جای کار عملکرد خوبی هم دارد.سرانجام طی روزهای اخیر مسئله استعفای رویانیان از هر دو شغل خود مطرح شد که باید دید در آینده چه سرنوشتی برای تیم پرسپولیس و مدیر عاملش رخ می دهد./مح
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
محمود
۱۲:۴۳ ۲۸ دی ۱۳۹۱
ظاهرا تو مملکت ما قحطی مدیر وجود دارد
آخرین اخبار