تیم‌های فوتبال تراکتور و الوکره قطر امشب در چارچوب هفته اول لیگ سطح دوم آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال تراکتور در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم)  امشب  ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم الوکره قطر در استادیوم الجنوب قطر می‌رود.  

تراکتوری‌ها امسال با جذب بازیکنان شاخص و مطرح می‌خواهند در لیگ برتر فوتبال و  لیگ قهرمانان سطح دوم  آسیا  نتایج خوبی کسب کنند و  دل هواداران خود را شاد کنند. آنها در اولین گام  به مصاف تیم الوکره قطر   اصلی‌ترین رقیب خود برای صعود  می‌روند و کار سختی برای برد در این بازی دارند.  

 تیم فوتبال تراکتور با کسب رتبه چهارم  فصل گذشته لیگ برتر فوتبال توانست به لیگ سطح دوم آسیا راه  یابد و با تیم‌های موهون باگان هند، الوکره قطر و روشن تاجیکستان در گروه A این مسابقات باید رقابت کند.  

تراکتور‌ی ها تاکنون ۶ دوره سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند و آنها  فقط  ۲ بار موفق به صعود از مرحله گروهی شدند، اما تاکنون نتوانستند که از مرحله یک هشتم نهایی بالاتر بروند و این بار خیلی امیدوار هستند که با حضور بازیکنان شاخص خود از جمله ترابی، آلوز و بیرانوند  به مراحل بالاتر مسابقات صعود کنند.

سرخپوشان تبریزی در لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۱۶  بهترین عملکرد را داشتند  و آنها با هدایت امیر قلعه نویی با وجود اینکه تیم‌های الهلال، پاختاکور و الجزیره در گروهشان قرار داشت، اما در نهایت توانستند به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی این رقابت‌ها صعود کنند.  

در آن طرف، تیم الوکره قطر در لیگ ۱۲ تیمی قطر در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفته است. این تیم قطری می‌خواهد از میزبانی خود در بازی با تراکتور بهره ببرد و با حمایت هواداران خود اولین ۳ امتیاز بازی خود در لیگ قهرمانان سطح ۲ آسیا را به دست آورد.  

عبدالکریم حسن مدافع فصل گذشته پرسپولیس در تیم الوکره قطر حضور دارد و او شناخت خوبی از تیم تراکتور و فوتبال ایران دارد و این موضوع می‌تواند برای شاگردان اسکوچیچ دردسر ساز شود.   

میگوئل آنخل رامیرز هدایت تیم الوکره قطر را برعهده دارد و  تقابل این مربی با اسکوچیچ در بازی امشب جذاب و دیدنی خواهد بود.  

به هر حال باید دید شاگردان اسکوچیچ می‌توانند در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا شروع مقتدرانه‌ای داشته باشند یا نه!  

تراکتوری‌ها هیچ گاه مقابل تیم‌های  قطری برنده نشدند  و حاصل کار آنها کسب ۲ تساوی و  ۴ شکست بوده است. به هر حال شاگردان اسکوچیچ  به دنبال طلسم شکنی در بازی امشب هستند.

البته تیم‌های تراکتور و الوکره  برای اولین بار در تاریخ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و باید دید بازی امشب ۲  تیم برنده خواهد داشت یا نه!

محمد قنبری و سجاد آشوری قادر به همراهی تیم تراکتور در این بازی نیستند، اما مابقی بازیکنان مشکلی برای حضور در بازی امشب را ندارند.  

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار