کارشناس فوتبال گفت: شرایط زمین ورزشگاه شهدای قدس آن قدر بد بود که بازیکنان الغرافه نمی‌توانستند ۴ پاس به هم بدهند.

میثم بائو کارشناس فوتبال درباره برد تیم فوتبال استقلال برابر تیم الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: شرایط زمین آن قدر بد بود که وقتی تیم‌های دیگر به کشورمان می‌آیند تعجب می‌کنند و بازیکنان الغرافه  ۴ پاس هم نمی‌توانستند به هم بدهند. البته نباید از بازی خوب و منطقی استقلال بگذریم و بخش دفاعی اش خیلی خوب کار کرد و از موقعیت‌ها به خوبی هم استفاده کردند و توانستند ۳ امتیاز بازی را بگیرند و شروع خوبی در لیگ نخبگان داشته باشند. شاید برای ما ایرانی‌ها شرایط زمین عادی باشد و خیلی خوب هم بتوانیم بازی کنیم، اما برای  بازیکنان تیم الغرافه  خیلی سخت بود  و در کشور خودشان این شکلی بازی نمی‌کنند.  

بائو درباره اینکه بازیکنان استقلال بعد از بازی به خاطر شرایط بد زمین از تیم الغرافه معذرت خواهی کردند، گفت: به هر حال برای ما زشت است که این همه در کشورمان طلا و معدن داریم، اما فقط  یک استادیوم آزادی را داریم که ۶۰ سال است ساخته شده است. کشور‌هایی مثل قطر و امارات به اندازه یک استان ما نمی‌شوند بالای ۲۰، ۳۰ ورزشگاه مدرن دارند، اما ما یک ورزشگاه داریم که شان و منزلت ایرانی‌ها حفظ نمی‌شود.  

کارشناس فوتبال درباره اینکه عملکرد رامین رضاییان را در این بازی چطور ارزیابی می‌کند، گفت: رامین بازیکن باتجربه و حرفه‌ای محسوب می‌شود و او اکنون به مرز کامل پختگی خود رسیده است و خوب بازی می‌کند. امیدوارم همین روند را ادامه بدهد.  

او درباره اینکه تیم استقلال می‌تواند از گروهش صعود کند، بیان کرد: به هر حال تیم‌های ایرانی همیشه در آسیا حرف برای گفتن دارند و هر چقدر هم  که تیم های آسیایی  بازیکن خارجی بیاورند، اما فوتبال ایران قوی است و استعداد‌های خوبی دارد و هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس می‌توانند به مرحله بعدی لیگ نخبگان آسیا صعود کنند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار