وزیر ورزش و جوانان گفت: در فوتبال، ورزشگاه ها را به باشگاه‌ها می‌دهیم تا کار نگهداشت آنها را انجام دهند. البته نظارت هم خواهیم کرد.

مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی فدراسیون کشتی و تجلیل از مدال‌آوران سال ۱۴۰۳ در رقابت‌های المپیک و جهانی، امروز (چهارشنبه) با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها، قهرمانان و پیشکسوتان در سالن همایش‌های فدراسیون کشتی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر افتتاح پروژه‌های عمرانی فدراسیون کشتی از جمله سالن چند منظوره شهید بابانظر، ساختمان جدید سازمان لیگ کشتی شهیدان میرشاکی، جاده تندرستی و بوستان، پارکینگ با ظرفیت ۷۰۰ خودرو، از مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی ایران و کادر فنی در بازی‌های المپیک پاریس، رقابت‌های جوانان و نوجوانان جهان با اهدای هدایای ارزشمند نقدی تجلیل شد.

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح اماکن جدید کشتی اظهار کرد: کشتی از جمله مهمترین رشته‌های ما در ورزش است. در طول دوران تاریخ المپیک همیشه بخش عمده‌ای از مدال‌هایی که گرفته‌ایم از این رشته بوده‌ است. کاری که اکنون در کشتی می‌شود اقدامات زیربنایی است و کارهای جدیدی که کشتی شروع می‌کند حوزه نرم و هوش مصنوعی است.

وی افزود: چیزی که با آقای دبیر صحبت کرده‌ایم کشتی ایران می‌تواند در دنیا در همه زمینه‌ها حرف برای گفتن داشته باشد که دارد، منتهی بایستی با نرم‌افزارهای علم تمرین به یک شیوه با هوش مصنوعی تطبیق دهیم. فکر می‌کنم کشتی با این اقداماتی که انجام می‌دهد ظرف چند سال آینده جزو فدراسیون‌های برتر جهانی خواهد بود که می‌تواند کشتی را به صورت علمی و با استفاده از فضای نرم‌افزاری چه در ایران و چه در خارج از کشور توسعه دهد.

دنیامالی در ادامه در خصوص ساختارها و مشکل بزرگ ورزش ایران که نبود زیرساخت ها است، گفت: این تصور که ما زیرساخت‌های لازم را نداریم درست نیست. آن چیزی که ما در زیرساخت‌ها مواجه هستیم، موضوع نگهداری درست است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: هر روز استانداردها تغییر پیدا می‌کند. اماکن ورزشی بر اساس چارچوب‌هایی که فدراسیون‌های جهانی اعلام می‌کنند، باید به روز شوند. ما این کار را شروع کرده‌ایم. در بحث فوتبال هم اتفاق افتاده است. اماکنی که داریم خوب هستند و مشکلات چمن را می‌توان حل کرد و به شدت دنبال آن هستیم و این تعهد را به همه ورزش دوستان می‌دهم.

او خاطرنشان کرد: در فوتبال، فضای ورزشی ورزشگاه ها را به باشگاه‌ها می‌دهیم تا کار نگهداشت آنها را انجام دهند. البته نظارت هم خواهیم کرد. کمک خواهیم کرد و باشگاه‌ها را تنها نخواهیم گذاشت. باید کیفیت برگزاری مسابقات در فوتبال و بقیه رشته‌ها را بالا ببریم و به بهترین شکل و با بهترین امکانات از تماشاگران خود استقبال کنیم. در آینده ان‌شاءالله شاهد کارهای بهتری خواهید بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار