رهبران سياسي مخالف بحريني، با صدور بيانيه اي از زندان، بر همبستگي با اعتراضات مردمي تاکيد کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه لؤلؤ ؛ رهبران سياسي مخالف بحريني که در بازداشت آل خليفه اند، با صدور بيانيه اي از درون زندان، به همه گروههاي مردمي در بحرين درود فرستادند و از حضور اعتراض آميز آنان در خيابانها و ميدانها در مناطق مختلف بحرين تجليل کردند.

 آنان در عين حال بر پايداري و استقامت در زندانهاي آل خليفه تا رسيدن به خواسته هاي مشروع خود تاکيد کردند. رهبران مخالف بحريني احکام صادر شده برضد خود را دليل قاطعي بر حقيقت موجود در بحرين دانستند. آنان صدور اين احکام را نشان بي اعتباري دستگاه قضايي بحرين و تبديل شدن آن به دست آويزي براي خاندان حاکم دانستند تا زمينه ادامه حيات ظالمانه خود را فراهم کند.

در همين حال شيخ علي سلمان دبير کل جمعيت الوفاق بحرين نيز بار ديگر بر همبستگي با رهبران سياسي مخالف در زندان تاکيد کرد و گفت نظام حاکم کاملا در اشتباه است که خيال مي کند با زندان کردن يا کشتن رهبران مخالف مي تواند جلوي حرکت عظيم و اصيل مردمي را در بحرين بگيرد. در بيانيه رهبران مخالف بحريني همچنين آمده است ما صاحب فکر و ديدگاهيم و احکام دادگاهها را کاملا سياسي مي دانيم. دستگاه قضايي بحرين با متهم کردن مخالفان به ارتباط با جهات خارجي، آنان را به حبسهاي طولاني مدت محکوم کرده است. 
برچسب ها: رهبر ، بحرین ، مخالف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار