محمد كسايي پور دومين سرمربي سوپر ليگي بود كه در فصل جاري ليگ بسكتبال از سمت خود بركنار شد. وي با درك شرايط باشگاه و تماشاگران گفت: من و ساير بازيكنان در اين مدت تمام تلاش خود را انجام داديم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ هر چند مصطفي هاشمي، سرمربي مهرام اولين مربي ليگ به حساب مي آمد كه از سمت خود كنار رفت اما اين اتفاق درست قبل از شروع بازيها افتاد و هاشمي امسال بر روي نيمكت تيم ننشست اما بهرام رمضان سرمربي تيم نفت تهران اولين كسي بود كه با چند هفته شكست تيم تهراني در ميانه ليگ از سمت خود بركنار شد.

بعد از اين جريان پيش بيني تغييرات ديگري نيز در نيمكت تيمهاي ليگي مي شد و با هفت شكست قشم و به خصوص باخت مقابل تيمهاي نفت سپاهان و شهرداري گرگان قرعه اين تغيير به نام محمد كسايي پور سرمربي تيم تازه وارد جنوبي افتاد. هر چند باختهاي قشمي ها را بيشتر به مصدوميتهاي پياپي بازيكنان اين تيم مي توان ربط داد اما مديرعامل باشگاه علت تغيير سرمربي را دادن شوك به تيم عنوان كرد.

اين اتفاق در حالي افتاد كه هفته قبل خبر از تصميم كسايي پور براي استعفا از سمت خود شنيده شد اما اين موضوع توسط سرمربي قشم تكذيب شد تا امروز كه خبر بركناري وي از سرمربيگري تيم جنوبي پخش شد.

كسايي پور در اين مورد به خبرنگار ما گفت: به هر حال هر تيمي كه در ليگ برتر شركت مي كند براي كسب بهترين نتيجه ممكن تلاش مي كند. در تيم قشم هم باشگاه حمايت لازم را از ما انجام داد. شخص صغيري مديرعامل تيم، سرپرست و هيئت مديره به حمايت از تيم پرداختند. بازيكنان زحمت زيادي كشيده و گاهي با وجود آسيب ديدگي فداكاري كرده و براي بازي به زمين آمدند. من هم در اين ميان تلاشم را انجام دادم اما به هر حال تماشاگران هميشه از تيم خود برد مي خواهند.

وي ادامه داد: اميدوارم با اين تغيير شرايط تيم بهتر شود. ما چندين هفته بود كه با باختها تحت فشار بوديم. به خصوص از روزهاي پاياني دور رفت به بعد كه بازيهايمان را با رسيدن به وقت اضافي واگذار كرديم به تدريج فشار آغاز شد و تماشاگران هم تحت تاثير احساسات و شرايط خود، چندان به وضعيت موجود كاري نداشته و برد مي خواهند.

گفتني است، تيم بسكتبال استقلال قشم در پايان هفته سيزدهم ليگ با سه پيروزي و ده شكست در رده هشتم جدول رده بندي قرار داشت./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار