مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: 1460 منزل همراه با پاي پياده زائران حسيني،اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه منوط به توضيحات قانع‌كننده احمدي‌نژاد،تروریسم و دادگاه کیفری بین‌المللی ، و ... است.

مهمترین عناوین اخبار سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

گزارش ميداني باشگاه خبرنگاران از حال و هواي اربعين در كربلا؛

1460 منزل همراه با پاي پياده زائران حسيني + تصاوير

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/20/707147_479.jpg
زائران زيادي از کشورهاي مختلف جهان در آستانه اربعين حسيني خود را به کربلا مي‌رساندند که امسال نيز طبق برخي آمارها حدود 22 ميليون زائر در اربعين حسيني خود را به کربلا رساندند؛ در مسير پياده‌روي، اوج عاشقي چه زائران و چه ميزبانان به امام حسين(ع) مشهود و ملموس بود و موکب‌داران با کمترين امکانات خود بيشترين اقدامات رفاهي را انجام مي‌دادند به طوري که حتي از ماساژ دادن پاي خسته زائران نيز دريغي نداشتند ...

آيا "پهپاد" نارنجي آمريکا در اختيار ايران است؟ + فیلم و تصاوير
 "باشگاه خبرنگاران" در گزارش‌هاي قبلي خود "پهپادهاي آمريكايي" مستقر در منطقه را که ممکن است در اختيار ايران باشد را مورد بررسي قرار داد. در اين گزارش به "پهپاد نارنجي" آمريکا که چند روز پيش در سواحل جزاير فيليپين يافت شد خواهد پرداخت.

اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه منوط به توضيحات قانع‌كننده احمدي‌نژاد

عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر توضحات رئيس‌جمهور قانع کننده باشد، قطعا نمايندگان مجلس براي حل مشكلات اقتصادي مردم با اجراي فاز دوم موافقت خواهند كرد.

ضرورت مديريت صحيح دولت براي اجراي نرخ ارز كمتر از 2 هزار تومان
عضو کميسيون برنامه و بودجه گفت: عملياتي شدن نرخ ارز كمتر از 2 هزار تومان در کشور بستگي به مديريت صحيح دولت دارد و در شرايط حاضر اين مساله يك ضرورت انكار ناپذير است.

تروریسم و دادگاه کیفری بین‌المللی

دادگاه کیفری بین‌المللی که در سال 2002 از رهگذر اساس‌نامه رم تشکیل شد، دارای صلاحیت رسیدگی به چهار جنایت عمده به قرار جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت، نسل‌کشی و تجاوز است.

ارسال دستورالعمل نحوه حضور و اقدامات در صحنه كشف جسد
به منظور بهبود و ارتقاء عملكرد پزشكان قانوني در صحنه كشف جسد،‌ دستورالعمل نحوه حضور و اقدامات پزشكي قانوني در صحنه كشف جسد، دي ماه امسال از سوي معاونت پزشكي و آزمايشگاهي سازمان تدوين و به ادارات كل پزشكي قانوني سراسر كشور ارسال شد.

ترور 15 ايراني بي گناه در21 دي ماه
گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

خروج از لیست سازمان‌های تروریستی، پاداش آمریکا به منافقین به دلیل همکاری در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران
دبیر کل کانون هابیلیان گفت: پس از خروج گروهک تروریستی منافقین از لیست سازمان‌های تروریستی آمریکا، نظریه پردازان سیاسی این کشور به صراحت اعلام کردند که این اقدام پاداش آمریکا به گروهک تروریستی منافقین در همکاری آنها با رژیم جنایتکار صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته ایران است.

برخي به قيمت زير پا گذاشتن قانون سوداي رياست جمهوري دارند

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تبريز به سوءاستفاده برخي کانديداها از منابع دولتي اشاره کرد و گفت: برخي با زير پا گذاشتن قانون سوداي تكيه زدن بر كرسي رئيس قوه مجريه كشور را در سر مي‌پرورانند.

همكاري متخصصان مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با جبهه پايداري

 عضو شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: افرادي كه با جبهه پايداري همكاري مي‌كنند از اعضاي هيئت علمي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) هستند.

"جدایی ری از تهران" با حضور مرتضي طلايي و حسين طلا بررسي مي‌شود
مرتضی طلایی و حسین طلا با حضور در برنامه دیروز امروز فردا درباره جدایی ری از تهران گفتگو مي‌كنند.

ورود زودهنگام به انتخابات بي‌اعتنايي به قانون است
يک عضو سابق شوراي مرکزي جامعه اسلامي دانشجويان گفت: اگر کاندیدایی بر خلاف قانون فعالیت زودهنگام انتخاباتی داشته باشد، رفتار او به معنی بی‌اعتنایی به قانون محسوب مي‌شود.

پرده برداري از اختلافات داخلي آمريکا


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/20/706305_728.jpeg
يک کارشناس سياست خارجي گفت: اختلافات داخلي آمريکا موجب شده در پيشبرد اهداف شوم خود دچار مشکل شوند و مردم جهان نيز بيدار شده و ديگر تابع غرب و آمريکا نيستند.

تلاش مدعيان "انتخابات آزاد" براي كليد زدن فتنه جديد
قائم مقام کانون دانشگاهيان ايران اسلامي، گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران کاملاً آزاد است و مدعيان طرح انتخابات آزاد به دنبال فتنه جديد در فضاي سياسي هستند.

اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه منوط به توضيحات قانع‌كننده احمدي‌نژاد
عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر توضحات رئيس‌جمهور قانع کننده باشد، قطعا نمايندگان مجلس براي حل مشكلات اقتصادي مردم با اجراي فاز دوم موافقت خواهند كرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار