مدیریت فروش در احیا و رشد برند محصولات نقش موثری دارد به طوری که می توان این دو را لازم و ملزوم دانست.


شفیعی کارشناس بازاریابی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي  باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه برند در کشور با مسئله فروش ارتباط تنگاتنگ دارد.

وی با اشاره به مدیریت فروش در واحدهای تولیدی گفت: نقش این نوع مدیریت به اندازه ای است که واحد تولیدی را دوباره احیا کند.

این کارشناس بازاریابی ادامه داد: تصویری که واحد فروش و فروشنده بر روی خریدار می گذارد به نوعی تصویرگر بازار آینده محصول شرکت است.

شفیعی تصریح کرد: فرآیند فروش ارزش آور است.

وی هم چنین اظهار داشت: نیروی فروش در تجربه خرید تاثیر مطلوب یا نامطلوب می تواند داشته باشد و این اثر ناخودآگاه بر برند نیز تاثیر گذار است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ارزش فروش با نیروی فروش گره خورده است.

برچسب ها: فروش ، محصول ، برند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار