سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت : نرخ بلیت در مسیر برگشت از نجف به زیر نرخ مصوب به قیمت ۳میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تعداد پروازهای روزانه به مقصد نجف روزانه به ۴پرواز افزایش می یابد گفت: فروش فوق العاده بلیت پروازهای برگشت پیش از اربعین در  دستور کار قرار گرفته و بلیت زیر نرخ مصوب با قیمت ۳میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می شود. 

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت بلیت در مسیر رفت وجود دارد و در سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ظرفیت برای رفت  به مقصد نجف وجود دارد.

قربانعلی توضیح داد: در صدد برگزاری پروازهای فوق العاده طی تاریخ ۳۰ و ۳۱ مرداد هستیم  که به محض دریافت مجوز پروازها آغاز می شود همچینن از پایان هفته پروازهای از استان های سمنان و زنجان در قالب انجام پرواز در نقاط محروم را در دستور کار خود قرار داده ایم.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: اربعین ، نرخ بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
واقعا اگر امکان نوسازی ناوگان هوایی وجود داشت حتی یک صندلی هم خالی در خطوط زیارتی و توریستی باقی نمی ماند. حقیقتا کشور احتیاج زیادی به هواپیمای نو مسافربری دارد.
آخرین اخبار