رئیس ستاد اربعین وزارت راه گفت: با تمامی واسطه‌گران در فروش بلیت پرواز‌های اربعین برخورد قاطع خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه گران‌فروشی نخواهیم داد.

حسین مذنب  مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی و رئیس ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در طی سال های گذشته پروازهای اربعین  در نظر گرفته شده  با مشکلات بسیار زیادی همراه بود گفت:  در همان دوران  پروازهای خارجی منظم انجام می‌شد اما پروازهای اربعین با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو بود‌.

مذنب تصریح کرد: در همان دوران صحن ترمینال سلام هنوز ساخته نشده بود و دولت دوازدهم  هنوز آن را  تکمیل نکرده بود اما با ورود دولت سیزدهم این  ترمینال ساخته و تاییده های لازم آن گرفته شد و از سال گذشته تمامی پروازهای زیارتی از ترمینال سلام انجام می شود.

مدیر کل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: قبل از سه سال گذشته و قبل از راه اندازی ترمینال سلام شاهد تداخل مسافران اروپایی و پروازهای خارجی با پروازهای زائران بودیم و شاهد این بودیم حتی عده‌ای بدون پاسپورت برای پرواز اربعین حسینی به فرودگاه امام مراجعه می‌کردند تا به پرواز برسند و وضعیت نامناسبی ایجاد شده بود. اما  ترمینال سلام تکمیل و راه اندازی شد و شاهد ساماندهی پروازهای عتبات هستیم.

او در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص تعلیق و جریمه شرکت‌های هواپیمایی متخلف گفت: تا به امروز در فرودگاه امام خمینی گزارش تخلفی ارائه نشده است اما با توجه به واسطه هایی که در این بخش وجود داشته است گزارش تخلف ارائه شده که با همکاری دادستانی به تمامی این تخلفات و گزارش ها رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: به تمامی زائران توصیه می شود که از واسطه ها اقدام به خرید بلیت پروازهای اربعین نکنند.

خبرنگار : محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار