ارتش سوريه شماري از افراد مسلح را در مناطق مختلف سوريه به هلاکت رساند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ نیروهای ارتش سوریه شماری از افراد مسلح را در مناطق العریضی، الجبیله، البوسرایا و دیر الزور به قتل رساندند.
 
گفتنی است در انفجار بمبی در استان ادلب سوریه نیز چندین غیرنظامی زخمی شده اند. این انفجار نزدیک منطقه الیعقوبیه نزدیک جسرالشغور رخ داده است.
 
 نیروهای ارتش سوریه به پایگاه افراد مسلح در پیرامون این اردوگاه حمله کردند و توانستند چهل و پنج تن از نیروهای مسلح را بازداشت کنند. همه این افراد اعضای جبهه النصره بودند.
از سوی دیگر نیروهای ارتش به مراکز عناصر مسلح این جبهه در اردوگاه یرموک حمله کردند. شاهدان از انهدام کامل این مراکز و کشته شدن همه افراد موجود در آن خبر دادند. احتمال می رود پس از خودداری اعضای جبهه النصره از خروج از این اردوگاه، اعضای کمیته های مردمی داخل اردوگاه یرموک باردیگر در مناطق مختلف مستقر شوند ، تا نیروهای مسلح را تعقیب کنند.

گروهی از سوی مرز لبنان قصد داشت وارد سوریه شود، اما ارتش جلوی ورود اعضای این گروه را گرفت.از سوی دیگر گروه های مسلح قصد داشتند به مدرسه پلیس در منطقه خان العسل در حلب حمله کنند اما این اقدام ناکام ماند . درگیریها هنوز هم در شماری از مناطق ادامه دارد .
برچسب ها: سوریه ، هلاکت ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار