شورای اسلامی استان قم در بینانیه ای به مناسبت سومین سالگرد حماسه 9 دی 88، این روز را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و نشان دهنده بصیرت عاشورایی و هوشیاری ملت در وفاداری به رکن رهبری و ولایت فقیه خواندند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در ادامه این بیانیه اعضای شورای اسلامی استان قم با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ناکامي استکبار در محاسبات جهاني و منطقه اي در تحليل صحيح حوادث اخير اظهار داشتند: بيداري ملت ايران، محاسبات استکبار را بر هم زده و سلطه گران با هياهو و جنجال و توطئه تلاش مي کنند فرياد بصيرت و آمادگي ملت ایران به گوش امت اسلامي نرسد و موجب بيداري بيشتر ملتها نشود.
در پایان این بیانیه نیز با اشاره به موقعیت استراتژیک اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... کشور آمده است: کشور عزیزمان در موقعیتی بسیار حساس از نظر اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... قرار دارد که در این شرایط وظیفه مسئولان و مدیران دستگاهها اجرایی و جامعه بزرگ شورایی کشور این است که فارغ از هر گونه ملاحضات سیاسی و با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مديريت صحيح و استمرار حرکت رو به جلوي کشور گام بردارند و با انجام مدیرانه و قدرتمندانه وظايف خود در عرصه ها مختلف دشمن را در اهدافش ناکام بگذارند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.