رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بر شناسایی عوامل شایعه سازی در مورد دستگیری استاندار دستور داد.

در پی شایعه پراکنی در خصوص استاندار آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری استان طی دستوری به دادستان مرکز استان شناسایی و تعقیب عوامل این بی اخلاقی و رفتار ناجوانمردانه را صادر کرد.

ناصر عتباتی در این دستور آورده است زحمات و تلاش‌های آقای دکتر معتمدیان استاندار پرتلاش و جهادی استان بر همگان روشن و مبرهن است و معاندین و برخی رسانه نما‌های وابسته به خوبی بر این موضوع واقف هستند و قصد تخریب چهره‌ها و مسولین انقلابی نظام را دارند که به حمد الله مردم عزیز با قدرت تشخیص بالا این حربه‌ها را به خوبی می‌شناسند و قدر خادمین خود را می‌دانند.

رئیس کل دادگستری استان با ابراز تاسف از این بی اخلاقی دستور داده است با استفاده از ظرفیت‌های موجود فنی و ضابطین قضایی نسبت به شناسایی عوامل شایعه ساز اقدام و تعقیب آنها را در دستور کار خود قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۹:۵۴ ۲۵ تير ۱۴۰۳
آقای عتباتی خواهشاً هرچه زودتر شناسائی وبا اشد مجازات وبه مردم معرفی کنید تا اگر به گروهی حزبی بستگی داشته باشد تا رسوا شود تو این سه سال خدمت آقای معتمدنژاد به اندازه 20سال استانداران قبلی کارهای ماندگار انجام داده است در زلزله خوی ازجانش مایه گذاشت شب و روز نمی شناخت خدا حفظ کند