عاملان ۳ فقره تیر اندازی و چاقوکشی و شرارت در سمنان و شاهرود دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت : فرد چاقوکشی که ۳ نفر را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب گفت: با وقوع نزاع و درگیری بین چند نفر در مقابل پارکینگ برج ققنوس سمنان ، بررسی ها مشخص کرد فردی با چاقو اقدام به ضرب و جرح ۳ نفر کرده است که مجروحان به بیمارستان منتقل و ضارب با اقدامات پلیسی در محل دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه ضارب از ارازل و اوباش نوظهور و دارای سابقه شرارت بوده است اضافه کرد: متهم با دستور قضایی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شاهرود هم از دستگیری عامل تیراندازی بعد از ۳ سال در این شهرستان خبر داد و گفت : با پیگیری یک پرونده قضایی با موضوع تیراندازی به سمت شهروندی در یکی از روستا‌های شمالی شاهرود ، عامل این تیراندازی بعد از ۳ سال پلیس شد.

سرهنگ علیرضا شائینی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۸ کلاته خیج اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود را ادامه دادند افزود: متهم ۳۱ ساله دارای سابقه کیفری و چندین پرونده قضایی محکوم به زندان بوده و ۳ سال پیش به دلیل اختلافات شخصی اقدام به تیراندازی سمت یک شهروند کرده بود .

 

این متهم پس از دستگیری در مخفیگاهش ، روانه زندان شد.

 

فرمانده انتظامی شاهرود همچنین از دستگیری عاملان چاقوکشی و شرارت در این شهرستان خبر داد و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری با سلاح سرد در یکی از روستا‌های حوزه بخش بسطام، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۸ کلاته خیج شهرستان به محل اعزام شدند.

سرهنگ شائینی با بیان اینکه متهمان پیش از حضور ماموران متواری شده بودند افزود: با تحقیقات تخصصی و بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس مشخص شد ۴ نفر با فردی اختلاف شخصی داشتند که ضمن درگیری و ایراد صدمه بدنی به وی از محل گریختند.

سرهنگ شائینی از شناسایی و دستگیری عاملان درگیری در کمترین زمان ممکن خبر داد و افزود: حال مضروب در بیمارستان مساعد است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.