ماموران پلیس استان سمنان با اجرای ماموریت های مختلف باندهای سرقت از اماکن خصوصی و صنعتی در این استان را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۶۸ فقره سرقت در استان خبر داد و گفت: در پی اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های خرد ۲۵ سارق در سمنان دستگیر شـد.

سرهنگ سید علی میراحمدی گفت: طرح عملیاتی ۳ روزه کشف سرقت‌های خرد در سطح استان اجرایی شد و نتیجه آن دستگیری ۲۵ سارق و اعتراف آنها به ۶۸ فقره انواع سرقت بود.

سرهنگ داود آقازاده فرمانده انتظامی گرمسار هم از دستگیری سارقان شهرک صنعتی خبر داد و گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت از تعدادی کارخانه در شهرک صنعتی شهرستان گرمسار، ماموران پاسگاه انتظامی جنت آباد حین گشت زنی هدفمند به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مظنون شدند و در بازرسی از آن ضایعات صنعتی را کشف کردند.

به گفته سرهنگ آقازاده، متهمان حین تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت از تعدادی شرکت در شهرک صنعتی شهرستان گرمسار اعتراف و انگیزه خود را تامین هزینه مصرف مواد مخدر عنوان کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری سارق منزل و اماکن خصوصی با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامحسین عرب گفت: پس از تجزیه و تحلیل سرقت‌های انجام شده ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار محتویات داخل خودرو، حین سرقت با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

سردارجلیل موقوفه ئی با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان شاهرود رخ داد اضافه کرد: بلافاصله موضوع در کمیسیون مقابله با سرقت مطرح و دستورات لازم به منظور پیگیری سریع موضوع صادر شد.

به گفته سردار موقوفه ئی ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ آزادی شاهرود با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی، موفق شدند سارق ۴۰ ساله ، سابقه دار و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه حین سرقت مجدد دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری دو نفر سارق و کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرگرد مهدی سمنگانی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی جنت آباد هنگام گشت زنی در شهرک صنعتی پایتخت به دو دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک مشکوک شدند و بلافاصله با اقدامات پلیسی موتورسیکلت‌های مربوطه متوقف و پس از استعلام شماره بدنه آنها مشخص شد هر دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی بودند.

جاشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با اشاره به دستگیری راکبان هر دو موتورسیکلت به عنوان سارق گفت: موتورسیکلت‌های سرقتی به پارکینگ انتقال و سارقان پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضا معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان آرادان از دستگیری دو سارق سیم و کابل و تجهیزات کارخانجات با اعتراف به ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد صدفی گفت: ماموران، هر دو سارق را در حین ارتکاب سرقت در شهرک صنعتی صیدآباد شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این سارقان جوان غیر بومی در بازجویی‌های فنی پلیس به ۴ فقره سرقت از کارخانه‌های نیمه فعال اعتراف کردند گفت: از متهمان مقادیر زیادی سیم و کابل و تجهیزات مختلف کارخانه‌ها به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.