عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گسترش روابط بین ایران و پاکستان در حمایت دو کشور از یکدیگر و مبارزه با استکبار کشورهای فرامنطقه‌ای و خنثی کردن تحریم‌های اعمال شده برای ایران اثرگذار بوده و به نفع دو کشور است.

اسماعیل کوثری نماینده ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلماین باشگاه خبرنگاران با اشاره به لزوم ارتباط ایران با پاکستان گفت: دو کشور پاکستان و ایران جزء دو کشور مهم منطقه و همسایه هستند که از حیث فرهنگ و دین رابطه نزدیکی با هم دارند.
 
وی افزود: ایران و پاکستان باید ارتباطات  و مراودات تجاری را با یکدیگر توسعه و گسترش دهند زیرا این مسئله در حمایت دو کشور از یکدیگر و مبارزه با استکبار کشورهای فرامنطقه‌ای و خنثی کردن تحریم‌های اعمال شده برای ایران اثرگذار بوده و به نفع دو کشور است.
 
کوثری تصریح کرد: در رابطه با ارتباطات و مراودات دو کشور قدم‌های سازنده‌ای برداشته شده اما می‌توان در زمینه پیشرفت و استفاده از تجارب گام‌های مهمتری برداشت.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: در جهت ارتقاء روابط تجاری قدم‌های قابل توجهی در حال برداشت است که مجلس شورای اسلامی هم در این رابطه موافقت خود را اعلام و به دنبال توسعه و گسترش این روابط است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ایران ، پاکستان ، فرهنگ ، دین ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار