بازنگری برنامه های آموزشی مدیریت تکنولوژی و شکل گیری اتحادیه ی انجمن های علمی فعال در کشور از جمله برنامه های پیش رو در حوزه انجمن مدیریت فناوری کشور است.

به گزارش خبرنگار فناوري باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ طباطبائیان، رئیس انجمن مدیریت فناوری ایران صبح امروز طی سخنرانی در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری که در سالن های همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد طی سخنرانی گفت:بعد از دوران جنگ تحمیلی وارد عرصه جدیدی در حوزه فناوری و صنایع شدیم که دستاوردهای شگرفی به همراه داشت البته بعد از سال 2000 و رویداد پیشرفت دانش مهندسی مدیریت این بخش به طور جدی مورد توجه قرارگرفته و در کشور سرمایه گذاری های هنگفتی در این خصوص صورت گرفت.

چنانچه تمام توجه مسئولین به حوزه های هوا و فضا و هسته ای بوده و از آن بیشتر منتظر فناوری جدید در این حوزه بوده است.

امروز با گذشت 10 سال از انجمن مدیریت فناوری ایران این انجمن رسالت مهمی چون ارتقا بهره وری را مد نظر قرار داده و در این حوزه دستاوردهای قابل قبولی را به همراه داشته است.

وی افزود: تاریخچه توسعه آموزش های مدیریت تکنولوژی در ایران در دانشگاه علامه شکل گرفت و در حال حاضر بیش از 300 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی در این حوزه پذیرش می شوند که در کشور ما اغلب دوره ها در حوزه سیاست گذاری قرار دارند.

طباطبائیان تصریح کرد: البته باید به رشته های همجوار همچون مدیریت تکنولوژی، مدیریت دانش، آینده پژوهی، کارآفرینی نیز به شکل یک پارچه در ارتباط با مدیریت فناوری توجه شود.

وی خاطر نشان کرد: بازنگری برنامه های آموزشی مدیریت تکنولوژی در کشور شکل گیری اتحادیه ی انجمن های علمی فعال در ایران و تشکیل سازمان نظام مدیریت در کشور سه برنامه پیش رو در حوزه ی انجمن مدیریت فناوری در کشور است./ح
برچسب ها: تکنولوژی ، مدیریت ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار