وزير كشور گفت : رويكرد ما در انتخابات آتي همچون گذشته بر مبناي قانون‌مداري ، عدالت‌محوري ، امانت‌داري و حضور گسترده مردم است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور مصطفي محمدنجار وزير كشور در جلسه معاونين سياسي ، امنيتي استانداري‌هاي سراسر كشور با بيان اينكه تلاش ما ايجاد و حفظ ثبات و آرامش در كشور است، گفت : يقيناً معاونين سياسي ، امنيتي با نقش محوري خود در استان‌ها نقش بسزايي در حركت پيشرفت دولت خدمتگزار براي به انجام رساندن برنامه‌ها در كشور دارند .

وزير كشور با بيان اينكه عليرغم تبليغات دشمن تاكنون كارهاي بزرگي در دولت دهم با قوت و دامنه وسيعي در حال انجام است و كشور در مسير پرشتاب توسعه قرار گرفته است، افزود : همه اين پيشرفت‌ها تحت شديد‌ترين اقدامات و تحريم‌هاي همه جانبه دشمن در بخش‌هاي مختلف صنعت ، توليد ، كشاورزي ، صنايع دفاعي ، اقتصادي و صادرات در جريان است و دستاوردهاي فراواني به ارمغان آورده و ترسيم‌كننده آينده روشن در كشور است .

محمد نجار با بيان ايكه يكي از اهداف قدرت‌هاي استكباري، تضعيف روحيه و فاصله گرفتن مردم از اهداف نظام است، تصريح كرد : با منويات مقام معظم رهبري و همكاري دولت و مردم عزيز اين تهديدات نه تنها تأثيري بر اراده ملت عزيز نداشته است بلكه با رشد و هوشياري مردم به فرصت تبديل شده است .

وزير كشور با اشاره به رشد مثبت اقتصادي كشور و لزوم توجه بر تحكيم و شكل‌گيري اقتصاد مقاومتي اظهار داشت: در كارگروه اقتصادي بسياري از ناهماهنگي‌ها از بين رفته است و آرامش در بازار ايجاد شده است .

وزير كشور اضافه كرد: اقتصاد ايران به يكي از قطب‌هاي اصلي در رشد خاورميانه تبديل شده است و آنچه كه مايه ترس جهان استكباري شده موقعيت برتر جمهوري اسلامي ايران در مهم‌ترين مقاطع تاريخي است .

محمدنجار برگزاري موفق جنبش عدم تعهد و حضور موثر رئيس‌جمهور در سازمان ملل را به عنوان دلايل آشكار عقيم ماندن تلاش صهيونيست‌ها در سطح منطقه اعلام كرد.

وزير كشور در بخش ديگري از اظهارات خود در خصوص انتخابات پيش‌رو گفت : رويكرد ما مثل گذشته در انتخابات آتي بر مبناي قانون‌مداري ، عدالت‌محوري ، امانت‌داري و حضور گسترده مردم استوار است .

محمدنجار بر پيگيري وظايف تا واپسين لحظات دولت خدمتگذار تأكيد كرد و افزود: بايد كارها با انسجام و قوت بيشتر صورت پذيرد و با عنايت خداوند و حضرت ولي عصر(عج) و بركت خون شهدا مترصد هستيم كه امر برگزاري انتخابات را به نحو احسن و با مديريت و هماهنگي پشت سر گذاريم.
 
وي با تأكيد بر لزوم فرهنگ‌سازي و اصل ضرورت خدمت صادقانه ادامه داد: بحث اقتصاد مقاومتي به عنوان يكي از تهديدات در حوزه امنيتي مطرح است و مي‌بايست جهت ارتقاء احساس امنيت عمومي و جلوگيري از تهديدات فعالانه عمل كرد .

وزير كشور در پايان خاطر نشان كرد : لازم است با اطلاع‌رساني مناسب از خدمات و اقدامات دولت نهم و دهم در مسير ارتقاء نظام اسلامي براي مقابله با امواج تبليغاتي و شايعه پراكني دشمن استفاده كرد .
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار