نماينده مردم ساري در مجلس با اشاره به سيل اخير در استان مازندران كه خسارات بسياري به مراكز صنعتي، اراضي كشاورزي و واحدهاي مسكوني وارد كرده است، گفت: اگر وضعیت بارندگی و امدادرساني با این شدت ادامه داشته باشد قطعا شاهد خسارات جبران‌ناپذيري در منطقه خواهيم بود.

سيد رمضان شجاعي کياسري نماينده مردم ساري در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني  باشگاه خبرنگاران با اشاره به سيل اخير در استان مازندران گفت: بارندگي و سي اخير باعث وارد آمدن خسارات شديد به منازل، مراکز صنعتي و زمين‌هاي کشاورزي شده است و اگر وضعیت بارندگی با این شدت ادامه داشته باشد قطعا شاهد افزايش خسارات خواهيم بود.


وي در ادامه با اشاره به حضور وزير کشور در مناطق سيل‌زده مازندران افزود: وزير کشور پس از مشاهده وضعيت مناطق سيل‌زده ضروري دانست که اقدامات لازم براي جبران خسارات وارده هر چه سريعتر صورت گيرد و لذا رئيس ستاد حوادث غير مترقبه مامور رسيدگي و برآورد خسارات وارده به مناطق آسيب‌ديده شد.

عضو کميسيون شوراها و امور داخلي کشور مجلس با اشاره به حضور هلال احمر و دستگاه‌هاي امدادرساني در مناطق آسيب‌ديده تصريح کرد: امدادرسانی در مناطق آسیب‌دیده همچنان در حال انجام است  که قطعا پس از بررسي‌هاي لازم، برآوردي از خسارت‌هاي وارده صورت گرفته و به دنبال آن اقدامات مقتضي براي جبران خسارتهاي وارده انجام خواهد شد.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار